کد خبر: ۷۲۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - در پی عدم اتخاذ تدبیر مناسب از سوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، لباس و بازوبند دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی شرکت کننده در طرح جهادی عرضه بهداشتی دام زنده با یکدیگر تفاوتی ندارند.

در حالی که دو سال قبل، مدیرمسئول حکیم مهر در نامه‎ای مشترک و غیررسمی خطاب به معاون سازمان میادین میوه و تره‎بار شهرداری تهران و مدیرکل سابق دامپزشکی استان تهران خواستار اتخاذ تدبیر مناسب در تنظیم روابط حرفه‎ای دامپزشکان و سایر رده‏های دامپزشکی شده بود، امسال در طرح جهادی عرضه بهداشتی دام زنده بازوبند دکتر دامپزشک بر بازوی سایر رده‎های دامپزشکی بسته شده است.

هر چند نقش سایر رده‎های دامپزشکی بجای خود قابل تکریم و مهم است و برابر تعریف انجمن جهانی دامپزشکی، سایر رده‎های دامپزشکی یکی از حلقه‏های مهم تیم خدمات درمانی دامپزشکی را تشکیل می‎دهند اما اعطاء لقب غیرواقعی به آنان هم قابل تأمل است.

این اشکال در حالی هر ساله به چشم می‏آید که براحتی می‎توان با بازوبندی متفاوت که بر روی آن عبارت "بازرس گوشت" یا "کارشناس" نقش بسته است به تنظیم روابط حرفه‏ای دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی پرداخت.

گفتنی است مدیرمسئول حکیم مهر در سه سال گذشته همواره در طرح جهادی عرضه بهداشتی دام زنده شرکت داشته و ضمن آشنایی از نزدیک با مشکلات موجود، پیش از این در نامه به دکتر جعفری ، دامپزشک و معاون سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و دکتر فرجی مدیرکل سابق دامپزشکی استان تهران 24 نکته درباره مشکلات این طرح منعکس کرده بود.

برخی از مشکلات مطروحه در آن نامه با تدابیر اتخاذ شده از سوی معاونت بهداشت سازمان میادین میوه و تره بار مرتفع گردیده ولی تعدادی هم نظیر موضوع مهم این خبر کماکان مغفول مانده است.

حکیم مهر در آینده نزدیک گزارشی تحلیلی از نقاط قوت و قابل تأمل طرح جهادی عرضه بهداشتی دام زنده در تهران تهیه و به مراجع ذیربط جهت استفاده و بهره برداری ارسال خواهد نمود.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یاسر
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
0
0
آره دیگه از بستن یکروزه بازوبند ناراحت میشوید. وقتی این دکترهای بازوبندی دامپزشکی با تعرفه های چند برابر نیز دارند و هزار تخلف ورود به حیطه دکترا چی ؟
نظر شما
ادامه