کد خبر: ۷۱۹۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: هفتمین جلسه کمیته فنی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در سال 1401 با حضور اعضای این کمیته در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در ابتدای این جلسه «دکتر امیرحسین بهداد»، مدیرکل دامپزشکی استان، برگزاری موفقیت­ آمیز همایش منطقه­ ای فرهن گ­سازی غذای حلال را که با همت و پشتکار همکاران این اداره ­کل برگزار شد، افتخاری بزرگ برای این مجموعه بر شمرد و از همه دست­ اندرکاران برگزاری این همایش قدردانی نمود.

«دکتر مهدی حامی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان در خصوص مصوبات مهم این جلسه اظهار داشت: در خصوص تشدید نظارت بر درمانگاه­ های حیوانات خانگی (Pet Clinic)، مقرر شد کارشناسان اداره تشخیص و درمان از درمانگاه­های حیوانات خانگی (Pet Clinic) بازدید و ضمن بررسی موارد مهم، وجود گواهی سازمان انرژی اتمی در درمانگاه­های واجد دستگاه رادیولوژی را بررسی نمایند و نتایج حاصله را در جلسه آتی ارائه نمایند.

همچنین مقرر گردید پیشنهاد بسته بندی مقادیر کم (1، 2 و 3 کیلوگرمی) غذای خشک حیوانات خانگی (در کنار بسته ­بندی­های معمول 20 کیلوگرمی) با سازمان دامپزشکی کشور و در قالب در خواست این اداره کل به سازمان دامپزشکی کشور ارائه گردد.

دکتر حامی گفت: در زمینه ممنوعیت عرضه خوراک فله دام، طیور و آبزیان در داروخانه ­های دامپزشکی و نیز موضوع شناسنامه ­دار و واجد هویت بودن خوراک­ های کنسروی و بسته­ بندی­­ شده دام کوچک و پرندگان زینتی، و با توجه به مصوّبه جلسه قبلی در خصوص پیگیری موضوع مقرر شد نتیجه اقدامات صورت گرفته در این زمینه در جلسه آینده کمیته فنی ارائه شود.

همچنین مقرر شد در صورت عدم ثبت تأیید تخلیه یا عدم وصول داروها و مواد بیولوژیک در سامانه یکپارچه قرنطینه توسط داروخانه­ ها، مراکز مایه ­کوبی و واحدهای مرتبط، دسترسی واحدهای متخلف به این سامانه دست­کم به ­مدت دو ماه محدود گردد.

 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
0
خوبه اعضای جلسه ، قند برای نوشیدن چایی شان دارند والا می گفتم بیش از دغدغه مراکز خصوصی ، دغدغه قند مصرفی همکارانتان را داشته باشید اداره کلی که توان تامین قند مصرفی کارکنانش را ندارد ، ای کاش ....
نظر شما
ادامه