کد خبر: ۷۰۷۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: امارات متحده عربی اولین باشگاه سرپوشیده ورزشی ویژه سگ‌ها در این کشور را افتتاح کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از عصرایران، این باشگاه دارای تردمیل‌هایی که به صورت ویژه برای سگ‌ها طراحی شده‌اند.

یکی از مشتریان این باشگاه می‌گوید که امارات متحده عربی در چند سال اخیر به الگوی نگهداری از حیوانات خانگی در میان کشورهای شورای خلیج فارس تبدیل شده است.

صاحبان سگ‌ها از احساس خود و حیواناتشان درباره افتتاح این باشگاه می‌گویند. آنها از داشتن فضایی خنک و به دور از آفتاب برای سگ‌هایشان خوشحالند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
3
اگر الگوی شما عربهاو دین پیامبر بوده چرا اینقدر تفاوت در اسلام ....عربها هم پیشرفت داشتند و ما رسیدیم خدا رو شکر به عصر جاهلیت...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
2
در ایران هم به زودی آخرین کلینیک دامپزشکی تعطیل می شود.
ناشناس
|
Romania
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
2
1
و میلیون ها انسان در دنیا در انتظار تکه نانی و جرعه ای آب سالم در همان لحظه ای که این باشگاه افتتاح شد از گرسنگی و تشنگی و بیماری رنج می برند.

از حیوانات برای منافع حاصل از فروش حیوون خونگی نسل کِشی می کنیم و به بهونه پِت حبسشون می کنیم و شرایط زندگی خودمون رو بهشون تحمیل می کنیم و میلیاردها میلیارد دلار سالانه خرج تغذیه و آرایش و نظافت و اعمال جراحی زیبایی و درمان و قلاده و لونه و دستشویی و ده ها مسئله دیگه مربوط به حیوون خونگیمون می کنیم، در نهایتم فکر می کنیم که داریم به انسان ها و حیوونا خدمت می کنیم در صورتی که هم حیوونارو تو رنج قرار میدیم و هم بسیاری از انسان هایی نیازمند که این پول ها می تونست بهشون کمک کنه رو به سادگی و با بی تفاوتی از کنارشون رد میشیم

دنیای عجیبی شده نازنین! منطق و تفکر مُرده و سانتی مانتال بازی و قشری نگری توش به مقام خدایی رسیده
نظر شما
ادامه