کد خبر: ۷۰۴۷۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

حکیم مهر: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قروه گفت: از زحمات و تلاش های مجددانه کلینیسین نمونه بخش غیر دولتی دامپزشکی تقدیر شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر پویا علی محمدزاده» افزود: با توجه به تلاش ها و خدمات ارائه شده توسط دکتر علی یاسمی، کلینسین بخش غیر دولتی دامپزشکی این شهرستان به بهره برداران و رضایتمندی ایشان و با عنایت به تعامل بسیار خوب و سازنده نامیرده با مجموعه شبکه دامپزشکی قروه، روز گذشته در مورخه 20 تیر سال جاری به همراه مسئولان دارو درمان و مبارزه شبکه دامپزشکی قروه، با حضور در محل کلینیک ایشان، از تعهد، نظم، دقت، پشتکار و تعامل با شبکه دامپزشکی در ثبت دقیق و منظم گزارش بیماری های دامی در سامانه  GIS و اجرای دقیق دستورالعمل های ابلاغی، تشکر و با اهدا لوح و یک هدیه، تقدیر شد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دامپزشک از فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
2
3
دکتر علی یاسمی فارغ التحصیل دانشکده دامپزشکی شهید باهنر کرمان مرد وارسته کرد تبار همیشه تندرست وسلامت باشید وایام به کامتان
کیوان نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
6
6
تجلیل از برترین‌ها و نمونه‌های بخش دولتی و غیردولتی دامپزشکی کاری بسیار نیکو و پسندیده‌ است که طی چند سال اخیر در استان کردستان آغاز شده است و مبدع آن شخص مدیرکل آقای دکتر مجتبی ورمقانی بوده است.
اهدای لوح تقدیر یا هدیه‌ای بعنوان یادگاری شاید از لحاظ مادی ارزشی نداشته باشد اما قطعاً به لحاظ معنوی و انگیزشی، انرژی و نشاط را در فرد نمونه و سایر اعضای مجموعه ریکاوری می‌کند و موجب اتحاد و انسجام بیشتر در طی مسیر می‌شود.
دکتر علیمحمدزاده سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قروه با تلاش و پشتکار و خلاقیت خود نشان داده است که جایگاهی فراتر از شهرستان و استان لایق اوست و می‌توان از این فرد انرژیک و پرتوان در پُست‌های سازمانی و وزارتی بیشتر بهره برد.
برای ایشان و سایر خدمت‌گزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی شادکامی و عزت روزافزون دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
0
1
پرچم دانشکده دامپزشکی باهنر کرمان همیشه بالاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
2
2
اولا این متن چند تا غلط املایی دارد:
مجددانه و نامیرده و....
ثانیا ببینید شان دکتر دامپزشک را چقدر پایین آوردند امتیاز یه کلنیسین ثبت به موقع گزارشات در gis است!!!!
یعنی آمار ......... ثبت کن تا مورد تقدیر قرار بگیری!
خیلی دلم میخواد این مورد تقدیر قرار گرفته را ببینم و ازش بپرسم رئیس همون شبکه وقتی مدیرکل اعلام کنه استان عاری از تب برفکی و آنفلوانزای فوق حاد و... هست شما جرات گزارش بیماری را داشتید؟
چندتا بیماری را از لحاظ اپیدمیولوژیک بررسی کردید و خیلی تر و تمیز به شبکه ارائه دادید بیماری از کدام منطقه شروع به شیوع کرده الان کجاست و....؟ شما کمک بخش خصوصی هستید فلسفه وجود شما کمک به یخش دولتی است مثلا!
شما که لب مرز بودید و بخش خصوصی فعال بودید چندتا بیماری اگزوتیک را توانستید گزارش کنید؟
البته به این همکار محترم ادای احترام می کنیم و خسته نباشید عرض می کنیم
غرض این است شبکه فقط دنبال آمار و ثبت است نه کیفیت!
همکاران شما در شبکه هم فقط تو کار gis اند ولاغیر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
دوست گرامی ما همیشه دور زدن قانون را نوعی زرنگی می دانیم ارائه وثبت دقیق امار نوعی هنر ونشانه پاکدستیست گفته های شما شاید در ظاهر درست باشد ولی اخلاق دقت در کار ها را ستوده است به دلیل شناختی که از ایشان دارم باید از بابت تقید وتعهد به کار تشویق کرد هرچند که از لحاظ ردیابی وتشخیص کیس ها هم با سابقه حدودا 22 ساله ایشان جزء پیشکسوتان حرفه وحاذق در کار خود هستند دست مریزاد وخسته نباشید دکتر یاسمی
نظر شما
ادامه