کد خبر: ۶۷۱۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

حکیم مهر: نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به این که فرهنگ نگهداری از سگ در خانواده های ایرانی رخنه کرده است، خواستار فعال سازی پدافند غیرعامل در حوزه‌های فرهنگی و جمعیتی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری حوزه، «آیت‌الله محمدرضا ناصری» در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد با بیان اینکه پدافند حرکتی است که از توطئه‌ها و برنامه های تدارک دیده شده توسط دشمن برای هجمه در زمینه های مختلف جلوگیری می کند، اظهار داشت: تکلیف حمله نظامی دشمن مشخص است اما گاهی حمله دشمن، تحت شرایط و امکاناتی است و کسی موفق است که با شناسایی و پیش‌بینی‌های انجام شده، از حرکت دشمن جلوگیری کند.

آیت الله ناصری با اشاره به برخی حرکات موذیانه‌ای که در کشور و استان یزد انجام می شود، افزود: همه چیز حتی ایده‌های جوانان ما و حتی جمعیت ما در شرایطی است که نیازمند تدارکات پدافند غیرعامل است.

وی تصریح کرد: بالاترین خسارتی که کشور ما می خورد و بالاترین خوشحالی که دشمن در مورد ما دارد، کاهش جمعیت است زیرا اگر جمعیت نداشته باشیم، کاری نمی توانیم انجام دهیم.

امام جمعه یزد با اشاره به پیش‌بینی‌های دشمنان بیان کرد: آنها تخمین زده اند که ایران اگر به همین منوال پیش برود، ۳۰ سال دیگر کشوری پیر و فرتوت است و دشمن در این شرایط به همه اهداف خود دست می یابد بنابراین پدافند غیرعامل باید در این زمینه اقدام و برنامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: دشمنان حتی می تواند با ایجاد و نهادینه کردن سنت‌های بد و غلط، خانواده ها را از هم بپاشد و وقتی معنا و ساختار خانواده از بین برود، دیگر زاد و ولد و ازدیاد نسل معنایی ندارد بنابراین باید فکری جدی در این حوزه شود.

آیت الله ناصری با بیان اینکه فرهنگ نگهداری از سگ در خانواده های ایرانی رخنه کرده است، افزود: این خود نوعی هجوم است، زیرا حیوانات کم کم جایگزین فرزند و حتی گاهی همدم افراد می شوند و رغبت به فرزند دار شدن از بین می رود و این امر، پیر و فرسوده شدن کشور را تسریع می کند.

وی از مسئولان حوزه پدافند غیرعامل خواست تا در این زمینه برنامه و اقدام جدی داشته باشد و مسائل فرهنگی را نیز جدی بگیرند .
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
United States of America
|
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
2
در خبرهای قبلی شخصی مرتب از ارتباط فرزندآوری کم با نگهداری سگ و گربه می‌گفت که نیاز عاطفی خانواده‌ها باید با فرزنداوری پر بشه نه طبق توطئه دشمن با سگ و گربه تا انقلاب را ضعیف نشود.
شخصأ فکر می‌کردم یکنفر در حال مسخره بازی است که بخواهد کمی بخندد ولی مثل اینکه راست می‌گفته عقیده‌اش بوده که سگ توطئه دشمن برای فرزمدآوری کم است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
2
رخنه روحیه اختلاس و بی مسئولیتی در برخی مدیران کشور را یکی پیدا بشه ریشه کن کنه که تمام مصیبتها از همین جاست از عقده ریاست و مانور مدیریت
من قول میدم تمام سگ و گربه های ایران را جمع کنم و صادرشون کنم و پولش را به خزانه واریز کنم بدهند به مردم حالا یارانه یا معیشتی و سبد کالا و...
نظر شما
ادامه