کد خبر: ۵۸۸۹
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر - شرکت نظام سبز سلامت با صدور اطلاعیه‌ای از پرداخت مطالبات مسئولین فنی بهداشتی تحت پوشش این شرکت در سال 1389 خبر داد.
این شرکت اعلام کرد: در راستای اجرای هرچه بهتر دستورالعمل اجرایی ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی، سنوات سالیانه و هزینه مرخصی ذخیره شده همه ناظرین و مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی تحت پوشش این شرکت در سال 1389 محاسبه و در نیمه اول اردیبهشت ماه امسال به حساب شخصی آنان واریز شد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است این مطالبات به رسم امانت نزد این شرکت ذخیره و بدون هیچ گونه دخل و تصرفی عیناً پرداخت شده است، ضمناً پرداخت این گونه مطالبات در سالهای قبل از اجرای این دستورالعمل با تأخیر انجام و در برخی موارد نیز تاکنون پرداخت نشده است.
گفتنی است شرکت نظام سبز سلامت چندی پیش نیز از پرداخت حقوق و عیدی مسئولین فنی بهداشتی تحت پوشش این شرکت در اسفندماه سال 1389 خبر داده بود.

 

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hamid
|
-
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۸
0
0
خدا پدر اين مسئولين فني را رحمت كند كه براي چند نفر در اين شركت حقوق ..... فراهم كرد.
درصد شركت فراموش نشود گربه براي رضاي خدا موش نمي گيرد آن هم .........!
دکتر ش.رزیدنت پاتولوژی
|
-
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
0
0
چقدر این شرکت نظام سبز سلامت با عرضه س که تمام مملکت رو پوشش داده؟!؟!؟!؟! من پارسال شش ماه مسوول فنی کشتارگاه .....(آذربایجانغربی) بودم. هنوز باهام تسویه حساب نکردن!!! و دارم با حکم دادگستری محترم ..... به حق و حقوقم میرسم. پس اگه در وجود شرکت نظام سبز سلامت ..... کافی موجود نیست، ...... هم موقوف!!!!
دکتر ش.رزیدنت پاتولوژی
|
-
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
0
با سلام و احترام / بیننده گرامی ضمن تشکر از بازدید و اظهار نظر شما / مسائل حقوقی را لطفاً در مراجع ذیصلاح دنبال فرمایید. در مورد شرکت نظام سبز سلامت بدون توهین به مدیران آن شرکت اگر کم کاری سراغ دارید بصورت مستند مکاتبات یا مراجعات خود را منعکس فرمایید تا مدیران آن شرکت هم پاسخگو باشند. با تشکر - حکیم مهر

حکبم مهر عزیز شما هم بله؟!؟!؟!
برای چی سانسور میکنین؟!؟؟؟؟؟!!
من کوووس رسوایی مسوولین کشتارگاه ...... رو در دنیا به صدا درآوردم. من با یه نامه مستند تونستم ....کاریهای مدیر عامل و اعضای نالایق هیات مدیره این کشتارگاه رو به تصویر بکشم و شبکه محترم دامپزشکی .... رو قانع کنم که با حکم بجا و بموقع دادستانی محترم ..... اون کشتارگاه که چه عرض کنم، اون فسادگاه خراب شده رو از 22 شهریورماه تا 27 همون ماه 89 پلمپ کنن! اونم بجرم تخلفات اظهر من الشمس بهداشتی! به جرم تهدید بهداشت عمومی که از مصادیق تهدید علیه امنیت ملی این آب و خاکه! چرا!؟!؟!؟ چون حاضر نبودم با مهر و امضای من ، گند و .... بره سر سفره هموطنهام، هفت هشت ماهه که حقوق منو بلوک کردن . . .!!!!
وقتی میگم سبز سلامت ......، حق مطلب رو ادا کردم نه چیز مضاف!!!
دکتر شاهو قهرمانی.رزیدنت پاتولوژی
|
-
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
0
حکیم مهر عزیز!
من دنبال مسایل حقوقی و . . . نیستم. من دنبال گوش شنوا و دیده بینا میگردم. وگرنه مهم نیست که حق و حقوق یه دامپزشک داده بشه یا نه!!!
انتقاد با توهین فرق داره، عزیز دل!!!!باز هم میگم شرکت سبز سلامت کاملا بی کفایته چون از 87 تا حالا نتونسته کاری برای تضمین سلامت سفره های مردم بطور فراگیر بکنه. تا وقتی بازرسین بهداشتی، مواجب بگیر بلافصل و زیر دست بالاجبار کارفرمایان سودجوی از خدا بیخبر باشن، تضمینی برای سلامت این فرآورده ها وجود نداره!
من مستندات رو برای ایمیل شخصی دکتر لطفی زاده عزیز، فوروارد کردم. کس یا کسان دیگه هم در صورت تمایل با ایمیل من مکاتبه کنن.
drshaho.path84@yahoo.com
با تشکر
دکتر شاهو قهرمانی.رزیدنت پاتولوژی
|
-
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۵
0
0
این متن دقیق ایمیل من به دکتر لطفیه:
با سلام
تصاویر اتچ شده مربوط میشن به کشتارگاه به اصطلاح صنعتی طیور ..... شهرستان ..... واقع در کیلومتر 17 جاده ..... قدری جای تامل است که چرا مردم ............. (در استان .......) و ... (در استان .....) از مرغهای تولیدی این واحد تولیدی دارن استفاده میکنن!!؟!!؟!؟ خودتون قضاوت کنین
ناکارآمدی مدیران این کشتارگاه و نامشخص بودن حدود و اختیارات مدیرعامل های گوناگون و هفتگی التعویض این کشتارگاه و از همه مهمتر اعمال نفوذ شخصی بنام آقای ........ (مرغدار با سابقه .....،رییس تعاونی مرغداران .....،رییس ............، عضو هیات مدیره شرکت توسعه صنعتی ....، فوق لیسانس اقتصاد و مدرس دانشگاه پیام نور .....) است که پس از ..... عدیده و .... زدن به اساس کشتارگاه در مقام ریاست هیات مدیره، در ظاهر از کار کناره گرفته!!! و حمایتهای کورکورانه دیگر اعضای هیات مدیره که به دلیل عدم اشراف به کار و از سر باز کردن مسوولیتهای قانونی خود، خود را به بیخیالی زده اند، دلیل اصلی ثبت این وقایع است.
خالی از لطف نیست که بدانید: این استاد محترم دانشگاه هنوز قدرت درک اهمیت وجود بیمه پرسنل و یا حتی وجود یک جعبه کمکهای اولیه را کسب نکرده اند!!! چراکه روزی از روزها در حین کار خطاب به یکی از کارکنان که در حین کار مجروح شده بود و هیچ گونه وسایل پانسمانی هم در اختیار وی نبود، گفت: طوری نیست! طوری نیست! سه تا از دخترهای من دکترند!!! . . . خنده دار نیست واقعا !!!
این کشتارگاه در روزهای آخر تابستان 89 ، با حکم معتبر قضایی بمدت 4 روز متوالی کاری و بجرم تخلفات عدیده بهداشتی و سرپیچی از تذکرات بازرس بهداشتی وقت، پلمپ گردید
لطفا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر ، با این ایمیل آدرس مکاتبه نمایید و در صورت اهمیت نهادن به سلامتی خود و اطرافیان، سکوت نکنید و این ایمیل را فوروارد کنید
(تصاویر اتچ شده اند)
س-ح
|
-
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۶
0
0
با سلام
این مطالب تازه نیست.همیشه عدم احساس مسئولیت و دلسوزی بعضی از مسئولین ،بهداشت این کشور را زیر سوال می برد.البته مثل اینکه زیاد هم مهم نبوده ،مردم بخورن فقط صداشون در نیاد حالا بهداشتی یا کمی غیر بهداشتی-اهمیت به بهداشت یک کشور را از حمایت آن از مسئولین بهداشتی آن کشور به راحتی می توان ارزیابی کرد.با تشکر -
نظر شما
ادامه