کد خبر: ۵۶۰۸۹

گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) به‌منظور ارائه خدمات دامپزشکی در قالب اردوی جهادی با حضور در روستای عروه صعب‌العبورترین روستای بخش مرکزی شهرستان لنده خدمات خوبی به مردم ارائه کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صبح زاگرس، بسیج همواره منشاء خیر و برکت برای آحاد جامعه به‌خصوص اقشار محروم در روستاهای دورافتاده و صعب‌العبور است و امروز نیز جمعی از بسیجیان در قالب اردوی جهادی به شوق خدمت به صعب العبورترین روستای شهرستان لنده رفته و به مردم این روستا خدمت‌رسانی کردند.

اردوی جهادی یک روزه پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) از حوزه مقاومت ولی عصر(عج) ناحیه مقاومت بسیج لنده در قالب یک تیم دامپزشکی با همکاری و همراهی اداره دامپزشکی و کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان لنده با حضور در روستای عروه از توابع بخش مرکزی این شهرستان ضمن ارائه خدمات رایگان دامپزشکی اقدام به ضدعفونی وگندزدایی محیط روستا کردند.

«سلمان تاج دینی» با اشاره به خدمات صورت گرفته در روستای عروه گفت: باتوجه به درخواستهای مکرر مردم روستای عروه برای شیوع بیماری‌های دامی وهمچنین آفات نظیرکک و سایر مباحث  گروه های جهادی بسیج به این روستا اعزام شدند.

وی تاکیدکرد: باتوجه به صعب العبور بودن مسیر جاده ای این روستا بسیجیان و کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان بخش اعظمی از این جاده را با پای پیاده طی کردند که خود را به این روستا برسانند و خدمات خوبی به مردم این روستا ارائه دهند.

مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی و بسیج سازندگی حوزه ولی عصر(عج) تصریح کرد: کلیه آغل دام‌ها و همچنین منازل مسکونی و محیط روستا گندزدایی و سمپاشی شده و همچنین گروه‌های دامپزشکی کلیه دام‌ها را واکسن، معاینه وداروی رایگان نیز دراختیار مردم قراردادند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این خدمتی بخشی ناچیز از توان بسیج با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان و کانون بسیج مهندسین کشاورزی است که تقدیم به مردم خوب روستای عروه شده است و امیدواریم بتوانیم در ادامه نیز شاهد ارائه خدمات بهتری به سایر روستاهای شهرستان لنده باشیم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
 










 
نظر شما
ادامه