کد خبر: ۴۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - در حالی که در طول دوره سوم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی و به رغم فاصله چند متری و اندک ساختمان نظام دامپزشکی و دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی، دکتر سید محمد آقامیری و دکتر محمدرضا مخبردزفولی دیداری در محل دبیرخانه آن شورا نداشته‎اند، اکنون در پایان این دوره و در آستانه انتخابات شورای مرکزی نظام دامپزشکی، رئیس سازمان نظام دامپزشکی به دیدار دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی رفته است.

در این دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در این سازمان، تصریح کرد‌: پیشرفت سازمان نظام دامپزشکی در این دوره ملموس‌تر شده است و با توجه به اینکه حوزه دامپزشکی بسیار گسترده است، انتظار می‌رود تلاش‌های سازمان نظام دامپزشکی در حوزه‌های مختلف برای ایجاد زیرساخت‌های آماری و اطلاعاتی گسترش یابد.
در این جلسه که در محل شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شد، دکتر مخبر دزفولی اظهار امیدواری کرد با تلاشی که در این دوره به عمل آمده، در آینده شاهد ارتقاء جایگاه دامپزشکی در کشورمان باشیم‌.
دکتر سیدمحمد آقامیری ضمن تشکر از اظهار لطف دکتر مخبر دزفولی نسبت به سازمان نظام دامپزشکی، انتخاب وی را به عنوان چهره ماندگار علمی تبریک گفت و از حمایت‌های بی‌دریغ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از حرفه و جایگاه دامپزشکی در کشور تقدیر کرد.
وی با اشاره به نقش و حضور محوری دکتر مخبر دزفولی در تبیین و تدوین ساختارهای علمی و تخصصی دامپزشکی ایران گفت : با توجه به هجمه‌های گوناگون علیه جایگاه دامپزشکی کشور حضور وی در صحنه‌های مختلف محسوس بوده و نقش کلیدی داشته است.
دکتر آقامیری در این نشست دوستانه گزارشی از اقدامات جدید انجام شده در سازمان نظام دامپزشکی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه و اظهار امیدواری کرد همه فعالانه عرصه دامپزشکی با انسجام و اتحادی که در بخش‌های مختلف آن وجود دارد در اعتلای بیش از پیش این حرفه مقدس کوشا باشند.

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دامپزشکی
|
-
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
0
0
با خواندن این گزارش به یاد مثل معروف جوانها می افتیم که میگویند: خوب برای هم .............
نظر شما
ادامه