کد خبر: ۴۳۸۷۲


همزمان با هفته دولت، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در راس هیاتی با هیات مدیره ۷ تشکل و اتحادیه در مشهد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» در این دیدارها که طی روز گذشته صورت گرفت، بر ضرورت رفع موانع تولید و صادرات تاکید کرد.

وی با توجه به اهمیت تولیدکنندگان در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و لزوم توجه به دغدغه‌های تولیدکنندگان، گفت: هیچ گاه خود را جدا از تولیدکننده نمی‌بینم.

شریعتی افزود: این روز، یکی از بهترین روزهای کاری من بود چرا که همراه با تولیدکنندگان آغاز و ادامه یافت.

وی وجود تشکل‌ها را باعث پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دانست و خظاب به مدیران و اعضای هیات مدیره این تشکل‌ها یادآور شد: خود را نیازمند به ‌‌همکاری شما نمی‌بینم.

مدیر کل دامپزشکی استان و هیات همراه در این دیدارها که یک روز به طول انجامید با رییس و اعضای هیات مدیره اتحادیهه‌ای مرغداران مرغ تخم گذار، اتحادیه تولیدکنندگان خوراک دام استان، اتحادیه مرغداران مرغ گوشتی، انجمن صنفی مرغداران گوشتی استان، انجمن صنفی کشتارگاه‌های طیور استان و اتحادیه دامدارن خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

بنا به این گزارش عمده ترین اظهار نظرهای صورت گرفته در این دیدارها به شرح زیر است؛

- «جمشیدی» رییس انجمن صنفی مرغداران مرغ گوشتی: دیدار سرزده امروز، کاری نو بود و امیدواریم این رویه به سایر مدیران نیز تسری پیدا کند.

- «سلیمی» رییس اتحادیه دامداران استان: از همکاران شما در اقصی نقاط استان که تامین امنیت اقتصادی و معیشتی دامداران را بر عهده دارند سپاسگزارم.

- «دکتر احمد سلحشور» عضو هیات مدیره اتحادیه خوراک دام استان و انجمن صنفی مرغ گوشتی: همواره ما را بازوی اجرایی خود بدانید.

- «مهندس حسن زاده» رییس اتحادیه خوراک دام استان: از همکاری های صورت گرفته توسط دامپزشکی با اتحادیه‌ها و تشکل‌ها سپاسگزارم.

- «موسوی نژاد» رییس اتحادیه مرغ تخمگذار استان: با مرغداری های غیر مجاز برخورد کنید.

- «کاشکی» رییس اتحادیه مرغ گوشتی استان: رعایت دستورالعمل های دامپزشکی، بهترین راه دفع بیماری‌ها و کاهش خسارت به مرغداران و صنعت طیور است.

- «سیدی» عضو انجمن صنفی مرغداران مرغ گوشتی: ناوگان حمل و نقل طیور زنده فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد.

- «دکتر سید رضا دیانت مقدم» عضو انجم صنفی مرغداران مرغ گوشتی استان: در زمینه صنعت طیور نیاز به برند سازی و درجه بندی گوشت مرغ داریم.

- «محمدپور» نایب رییس انجمن صنفی کشتارگاه‌های طیور استان: همواره توصیه‌های دامپزشکی سبب افزایش کمی و کیفی تولیدات می‌شود. افزایش هزینه‌های تولید، شرایط را برای ما سخت کرده است.








نظر شما
ادامه