کد خبر: ۴۲۷۹۲

مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه کشور در تهران برگزار شد و هیئت مدیره جدید این انجمن، توسط اعضا، انتخاب شدند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، «غلامعلی فارغی» دبیر این انجمن ضمن صحبت‌هایی به این نکته اشاره نمود که کنترل بازار صنعت مرغ مادر، روندی بسیار حساس است و با یک درصد تولید بیشتر یا کمتر، بازار دستخوش تغییراتی عمده می‌شود. وی ادامه داد: تولید این بازار در حال حاضر، ده درصد نوسان دارد که این موضوع، مشکلاتی عدیده را در بخش ایجاد نموده است .

فارغی، مازاد تولید در مزارع پرورش طیور مادر را عامل ۸۰ درصد از مشکلات موجود حال حاضر مزارع مرغ مادر دانست و مابقی را مواردی چون افزایش سن تولک بری عنوان کرد .

فارغی سه ماه گذشته را ماه‌های بحرانی برای صنعت مرغ مادر کشور دانست و گفت: زمانیکه دیتا و اطلاعات در صنعت نامفهوم باشد نمی‌توان تحلیل درستی را از وضعیت داشت .

در این جلسه همچنین، انتخابات هیئت مدیره این انجمن نیز برگزار شد و بر اساس آرای اخذ شده، آقایان محمد سبحانی، غلامعلی فارغی، کریم فکوری، محمدرضا صدیق پور، مراد محمدزاده، صفدر پیرمرادی و عینعلی قاسمی موفق به کسب بیشترین آرا شدند و آقای خلیل فیاض مقدم نیز، بعنوان بازرس هیات مدیره برگزیده شد .



نظر شما
ادامه