کد خبر: ۳۹۰۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر


«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، با نمایندگان سایر رده‌های دامپزشکی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این دیدار صمیمانه، نمایندگان سایر رده‌های دامپزشکی ضمن ارائه گزارشی از توفیقات، به دغدغه‌ها و مشکلات این قشر از تلاشگران عرصه دامپزشکی کشور اشاره نمودند.

دکتر رفیعی پور نیز با اشاره به نقش و جایگاه ارزشمند این قشر از فعالان عرصه دامپزشکی در کشور ، از خدمات ارزنده سایر رده‌های دامپزشکی در تامین و حفظ سلامت دامی و به تبع آن جامعه انسانی کشور تشکر کرد و گفت : در نظر داریم با کمک و مشورت این عزیزان طی جلسات کارشناسی مشکلات سایر رده‌های دامپزشکی را احصاء و در خصوص رفع آنها به خصوص در حوزه بازنگری در دستورالعمل‌ها اقدام نماییم.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
دامپزشکان سایر رده ها رو رقیب خود می‌دانند چطور که دندانپزشکان دندانسازان رو رقیب خود می‌دانند در صورتیکه اگر کار دکتر دامپزشک عمومی جز ویزیت و تجویز نسخه ویژه دیگری نباشد مثل پزشکان عمومی و بقیه کارها مختص پیرادامپزشکان باشد هیچ موقع درگیری پیش نمی‌آید نه اینکه به خاطر بیکاری دکتری دامپزشکی رو وادار به کارهایی میکنن در حد کاردان و کارشناس اگر قرار بود کارهایه که مختص لیسانس دامپزشکی هست دکتری انجام بدهند پس چرا عمر خودشونو بیهوده صرف دکتری کردن که بهتر از این به بعد در انتهایه مدرکشون بنویسند دکتری دامپزشکی (گرایش کار در حد کاردان ولیسانس دامپزشکی )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
چطوره در مورد فروش واکسن های بهادار در مراکز مایه کوبی هم مطالبی بنویسین. چون واقعا کاردان های دامپزشکی بیکارن. واز طرفی هم قرار دادی هم با بخش خصوصی نمی بندن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
در مورد قرارداد های دامپزشکی با بخش خصوصی مطالبی هم بزارین ممنونـ
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
0
با سلام کار بسیار پسندیده ی ريیس سازمان دامپزشکی مورد تقدیر است .البته اگر ایشون در تغییرقوانین قدیمی دامپزشکی پیش قدم بشن نشان از شایستگی بالا رو نشون میده .بیشترقوانین سازمان دامپزشکی مربوط به سالهایی بوده که رشته دامپزشکی در دانشگاهها به گستردگی امروزه که همه تخصص ها وجود دارند نبوده و درمورد اکثریت رشته های دامپزشکی بجز دامپزشک وتکنسین دامپزشکی قانون خاصی وجود نداره برای مثال افرادی که مدرک ph.D در یک رشته خاص دامپزشکی رو دارندو دامپزشک نیستن هیچ تعریفی در قانون دامپزشکی براشون وجود نداره که این قضیه ناقص بودن قوانین رو نشون میده والبته نا عادلانه است .
نظر شما
ادامه