کد خبر: ۳۲۱۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
کشف و ضبط انبار گوشت هاي آلوده در شهرري
 

انبار گوشت های آلوده در روستای عماد آور شهرستان ری کشف و ضبط شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری با اشاره به  کشف انبار توزیع 200 کیلو گوشت آلوده در روستای عماد آور گفت: بر اساس گزارشهای واصله به اداره دامپزشکی مبنی بر وجود انبار توزیع گوشت آلوده، پس از تکمیل تحقیقات و با همکاری شبکه بهداشت و درمان اقدام به ورود و کشف و ضبط یک انبار توزیع گوشت آلوده گردید.
 «دکتر محمد تاویلی» گفت: با ورود به این انبار مشاهده شد فردی سودجو با آوردن گوشت های فاسد و آلوده و سپس یخ زادیی این گوشت ها در فضایی کاملا آلوده و غیر بهداشتی اقدام به قطعه بندی، توزیع و ارسال آن بصورت گوشت تازه به رستوران ها می کرده است.

وی با بیان اینکه این محموله 200 کیلویی ضبط و  جهت نمونه برداری و آزمایش به یک واحد تحت نظارت سازمان دامپزشکی ارسال می شود، افزود: با توجه به اینکه در بازرسی این انبار لاشه پوست یک خرس نیز کشف شد، این محموله برای شناسایی نوع این گوشت ها مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت و پس از اخذ حکم قضایی معدوم خواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری به دستگیری یک فرد در این ارتباط اشاره کرد و گفت: این متهم پس از دستگیری با همکاری دستگاه قضایی به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
خیلی جالبه از طرف رستوران ها هیچ اطلاع رسانی نشده

چرا رستوران ها (حتی رستوران های معروف) حاضر به استفاده از گوشت های نامرغوب و فاسد هستند؟ آیا خرید گوشت فاسد زیر قیمت اینقدر سودآوری دارد؟
نظر شما
ادامه