کد خبر: ۳۲۱۲۹
 

با توجه به گذشت یک سال از تفاهم نامه فیمابین اداره کل دامپزشکی و دانشگاه سمنان، به منظور بازبینی و بازنگری مفاد آن جلسه ای با حضور ریاست دانشکده دامپزشکی و معاون پژوهشی به عنوان نمایندگان دانشگاه سمنان، مدیر کل و معاون سلامت اداره کل دامپزشکی تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، با توجه به گذشت یک سال از تفاهم نامه فیمابین اداره کل دامپزشکی و دانشگاه سمنان، به منظور بازبینی و بازنگری مفاد آن جلسه ای با حضور ریاست دانشکده دامپزشکی و معاون پژوهشی به عنوان نمایندگان دانشگاه سمنان، مدیر کل و معاون سلامت اداره کل دامپزشکی تشکیل شد.

در این جلسه «دکتر یوسفی» ریاست دانشکده دامپزشکی سمنان از همکاری اداره کل در جهت کاربردی کردن آموزش به منظور اثربخشی آن تشکر کردند و اعلام آمادگی نمودند مراحل آموزش را به نحوی برنامه ریزی کنند که نیاز بخش اجرا را برطرف کند.

در ادامه «دکتر محمد سعیدی» مدیرکل دامپزشکی استان ارتباط بخش اجرا با مراکز آموزشی را در رفع مشکلات و چالشهای موجود بخش تولید بسیار تاثیر گذار دانستند و برگزاری دوره های مهارتی در حوزه بهداشت عمومی و مواد غذائی با همکاری دانشکده را خواستار شدند.

در پایان بندهای تفاهم نامه مورد بازبینی قرار گرفته و بر عملیاتی نمودن آن تأکید شد.

 
 
نظر شما
ادامه