کد خبر: ۲۹۷۳۰
 

مراسم نکوداشت مقام استاد به مناسبت هفته معلم در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، به مناسبت هفته معلم و نکوداشت مقام استاد، مراسمی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان، معاون سلامت، روسای ادارات ستادی و شهرستان ها، روسا، معاونین و اساتید دانشکده های دامپزشکی دانشگاههای سراسری تبریز، آزاد اسلامی واحد تبریز و گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، گزارش تصویری از عملکرد اداره کل دامپزشکی استان در سال گذشته ارائه گردید.

در ادامه «دکتر امیرحسین بهداد» مدیرکل دامپزشکی استان با تبریک هفته معلم و خیرمقدم به اساتید و میهمانان حاضر در جلسه، نقش مهم اساتید دانشگاهها و معلمین را در امر آموزش جامعه بسیار مهم دانست و بر همکاری و ارتباط کاربردی دانشگاه ها با صنعت تاکید کرد.

وی همچنین هماهنگی آموزشهای تخصصی دانشکده دامپزشکی با بخشنامه های اجرایی و عملیاتی دامپزشکی را در ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه مهم و اساسی دانست.

در ادامه گروه موسیقی دستان گویا (ناشنوایان) به اجرای برنامه به همین مناسبت پرداختند.

در این مراسم «دکتر صابری وند» معاون دانشکده دامپزشکی دانشگاه سراسری تبریز، «دکتر سید غفور موسوی» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، «دکتر امیر رضا کرمی» رئیس گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر هر یک به سخنرانی پرداخته و از اداره کل دامپزشکی استان به خاطر برگزاری چنین مراسم باشکوهی که منجر به گرد هم آمدن اساتید دامپزشکی کل استان گردید، تقدیر و تشکر کردند.

در خاتمه این مراسم، با اهداء لوح تبریک و یک جلد نهج البلاغه از اساتید دامپزشکی دانشگاههای استان تجلیل به عمل آمد.

 
 
نظر شما
ادامه