کد خبر: ۲۱۷۳۶

مسئول نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: در پی بازدیدهای واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی قزوین، در یکی از مراکز بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی، مقدار 2 هزار و 500 کیلوگرم خمیر مرغ، کشف و ضبط شد.

صادق حیدری، مسئول نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قزوین، اظهار کرد: در پی بازدیدهای ادواری بازرسان دامپزشکی از مراکز بسته‌بندی گوشت ومرغ، کارشناسان پس از بازدید واحد به یک خودروی سردخانه‌دار مشکوک شده و علیرغم مخالفت صاحب شرکت نسبت به بازرسی از خودرو اقدام کردند.

وی افزود: پس از بازدید سردخانه خودرو محموله ای از خمیر مرغ مشاهده شد.

حیدری ادامه داد: پس از بررسی‌های اولیه و اظهارات صاحب محموله مشخص شد خمیر مرغ موجود در خودرو به مقصد یکی از شرکت‌-های تولید سوسیس و کالباس بارگیری شده که پس از ورود به مقصد به دلیل عدم کیفیت مناسب برگشت داده شده است.

مسئول نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از معدوم سازی محموله مذکور و ارجاع پرونده تخلف به مراجع قضایی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: سوسیس و کالباس مصرفی خود را از شرکت‌های معتبر که دارای تاییدیه مراجع ذیربط هستند، خریداری کنند.

 

 

نظر شما
ادامه