کد خبر: ۱۶۴۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
با توجه به اهمیت فعالیت بخش خصوصی دامپزشکی در ارتقاء سلامت جامعه و همچنین تاثیر مستقیم فعالیتهای تشکل های مردم نهاد در بهبود وضعیت معیشتی اعضای صنف دامپزشکی، این انتصاب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد ...
25

دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور طی حکمی دکتر محمد بابائی را در امور دامپزشکی غیر دولتی و تشکل های مردم نهاد مرتبط به عنوان مشاور رئیس سازمان منصوب نمود.

 

لازم به ذکر است که دکتر محمد بابائی فارغ التحصیل سال 1352 دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران بوده و سابقه حضور در مسئولیت های مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، کارشناس مشاور معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، مدیر کل دامپزشکی استان تهران، معاون فنی سازمان دامپزشکی، مدیر کل طرح و برنامه سازمان دامپزشکی، مدیر آموزش انتشارات سازمان دامپزشکی، مدیر مطالعات تعیین استراتژی تولید و فرآوری گوشت کشور، مدیر مطالعات صنعت طیور کشور، مدیر کل دفتر بررسی و مبارزه بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی، مشاور بخش تولیدی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، معاون فنی اجرایی کشت و صنعت شریف آباد (وابسته به بنیاد شهید) را دارد.

بنا به گفته کارشناسان، ایشان از مدیران خوشنام و باتجربه بوده و سابقه انجام فعالیت های مطالعاتی در زمینه دامپزشکی غیر دولتی و تشکل های مردم نهاد را نیز دارا می باشد. با توجه به اهمیت فعالیت بخش خصوصی دامپزشکی در ارتقاء سلامت جامعه و همچنین تاثیر مستقیم فعالیتهای تشکل های مردم نهاد در بهبود وضعیت معیشتی اعضای صنف دامپزشکی، این انتصاب از اهمیت زیادی برخوردار بوده و درایت رئیس سازمان دامپزشکی در انتخاب ایشان، نوید ارتباط هر چه بهتر بخش خصوصی و بخش دولتی و ارتقاء وضعیت دامپزشکی کشور را می دهد.

حکیم مهر نیز این انتصاب را به دکتر بابائی تبریک گفته و موفقیت روز افزون در سمت جدید را برای ایشان آرزومند است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
0
0
برای دکتر بابایی عزیز آرزوی موفقیت داریم. انشاء الله مسبب خیر در سازمان دامپزشکی شده و سازمان را از حالت سکون و انجماد خارج نمایند. و انعطاف در برابر بخش خصوصی و مطالبات مردم با تدبیر و مشاوره ایشان بهبود یابد.
نظر شما
ادامه