کد خبر: ۱۳۳۲۴

حکیم مهر - در راستای ساماندهی عرضه گوشت سالم و بهداشتی به شهروندان و به منظور ارتقاء امنیت غذایی با منشاء دامی و سلامت مصرف کنندگان ، همچنین در ادامه برخوردهای انجام شده با عاملین کشتار غیرمجاز دام و فرآورده های خام دامی شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با همکاری نیروی انتظامی مقداری بالغ بر 400 کیلوگرم آلایش خوراکی را کشف و امحاء نمود .
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کرمانشاه، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : در پی وصول گزارشی مبنی بر انتقال آلایش خوراکی بصورت غیرمجاز با اتوبوس توسط یکی از شرکت های مسافربری در ترمینال شهید کاویانی ، کارشناسان این شبکه پس از اخذ دستور با همکاری نیروی انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند .
دکتر علیرضا حیدری ادامه داد : پس از بررسی در انبار شرکت ذکر شده مقداری بالغ بر 400 کیلوگرم آلایش خوراکی غیرمجاز که بصورت فله ای و در گونی های پلاستیکی در صندوق اتوبوس حمل شده بود کشف و ضبط و پس از اخذ دستور مقام قضایی امحاء گردید .
وی همچنین از بازداشت موقت انباردار شرکت ، توقیف اتوبوس و تکمیل پرونده فرد خاطی و مالک محموله خبر داد .
دکتر حیدری در پایان ضمن تقدیر از همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ، به شهروندان توصیه کرد ضمن همکاری با کارشناسان دامپزشکی از خرید گوشت و فرآورده های خام دامی عرضه شده در معابر و مکان های غیرمجاز خوداری نموده و گوشت مورد نیاز خود را از قصابی های مجاز که تحت نظارت بازرسان دامپزشکی هستند تهیه نمایند . تا هم از سوء استفاده سودجویان جلوگیری شود و هم شهروندان سلامت خود و خانواده خود را از خطرات بهداشتی مصون نمایند.
ضمنا شهروندان کرمانشاهی جهت ارتباط با دامپزشکی و طرح نظرات و پیشنهادات خود می توانند با شماره تلفن 7246325 شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه ویا سامانه رایگان 1512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تماس حاصل نمایند .

 

نظر شما
ادامه