کد خبر: ۱۳۲۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در شاخص های اختصاصی سازمان دامپزشکی در سال 91، رتبه اول کشوری و در ارزیابی استانداری آذربایجان شرقی رتبه پنجم را از آن خود ساخت.
به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیرکل دامپزشکی استان با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در امتیازبندی ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی در سال 90 در بین تمام ادارات کل دامپزشکی کشور رتبه دوم را کسب کرده بود اضافه کرد: در سال گذشته با یک رتبه ارتقاء ، توانستیم رتبه برتر کشور را از آن خود سازیم .

بهراد زندیه افزود: این شاخص ها پوشش بهداشتی دام ها در برابر بیماری های دامی و بیماری های دامی مشترک و قابل انتقال بین انسان و دام، پوشش کنترل کیفی و بهداشتی تولیدات خام دامی و شیلاتی، پوشش کنترل بهداشتی مزارع تکثیر و پرورش طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم در برابر بیماری ها و پوشش بهداشتی آبزیان در مراکز تکثیر و پرورش منابع آبی را شامل می‌شود.

مدیر کل دامپزشکی استان افزود: سید محسن دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور اخیراً با اهدا لوحی از تلاش و کوشش اداره کل دامپزشکی استان و همکاران این اداره به جهت کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی در بین ادارت کل دامپزشکی کشور تقدیر کرد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آشنا
|
-
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
0
0
من بد بین نیستم و نمی خواهم یک طرفه قضاوت کنم اما خداییش همکاران سازمان یه قدم رنجه بکنن و از نزدیک آن آیتم هایی که اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی اول شده را از نزدیک رصد کنن لطفا.
دکتر رسولی
|
-
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
0
0
از کی تا حالا؟
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
0
واقعا متاسفم براي اداره كل دامپزشكي آذربايجان شرقي ، ..........اغما و بي تفاوتي!!!!!!!!!!!!!!!- همكار
نظر شما
ادامه