کد خبر: ۷۸۲۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: با هم افزایی و هم فکری بخش دولتی و خصوصی امید است شعار سال جدید را محقق سازیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، جلسه هم اندیشی رئیس شورای نظام دامپزشکی و مدیرکل دامپزشکی خوزستان در محل اداره کل دامپزشکی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات موجود گفت: هم فکری و همکاری جهت حل مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیت همکاران بخش خصوصی در راستای ارتقاء شاخص های بهداشت عمومی و امنیت غذایی پایدار بسیار ضروری است.

«دکتر عسکری فرد» با اشاره به نام گذاری سال جدید با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم افزود: با همکاری و هم افزایی در حوزه دامپزشکی در استان خوزستان تمام سعی و تلاش خود در تحقق دستور مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم از طریق ارتقاء شاخص های امنیت زیستی دام، طیور و آبزیان را به عمل آوریم.

در این نشست در خصوص برنامه ریزی و اقدام برای حل مسائل مرتبط با مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی، مسائل انجمن های صنفی و مسائل مراکز دارویی و درمانی دامپزشکی استان بحث و گفت و گو شد و مقرر گردید با هم فکری و همدلی و با تلاش مضاعف، برای حل مسایل و چالش های موجود در حوزه های مختلف اقدام گردد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2
1
چرا نام رییس نظام دامپزشکی در خبر نیومده؟


چه نشست جالبی شده؛
بین دانشجو و استاد سابق
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2
1
جالب اقای دکتر گورانی استاد دانشکده دامپزشکی اهواز اسمش برده نشده حیفه این کارها
نظر شما
ادامه