کد خبر: ۷۸۲۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد از کشف و توقیف 4 لاشه دام حاصل از کشتار غیرمجاز در رستورانی در شهرستان مشهد خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، «دکتر محمد سیاح» با اعلام این خبرگفت: بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه در اجرای طرح تشدید نظارت نوروزی و ماه مبارک رمضان و بازدیدهای بهداشتی خود موفق به کشف و توقیف 4 لاشه دام حاصل از کشتار غیرمجاز گردیدند.

وی، در ادامه تصریح کرد: از ابتدای طرح تشدید نظارت های بهداشتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان 5 هزار و 48 مورد بازدید بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی توسط بازرسان این شبکه انجام شده است که در این فعالیت ها مقدار 115 هزار و 742 کیلوگرم فرآورده غیر بهداشتی و مشکوک کشف و توقیف شده است.

سیاح، یادآور شد: مقدار 513 کیلوگرم از فرآورده های توقیفی مذکور به دلیل عدم انطباق با ضوابط بهداشتی از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم شده است.

این مقام مسئول، همچنین اظهار داشت: 20 واحد صنفی به دلیل تکرار در تخلفات بهداشتی در حوزه فرآورده های خام دامی و تهدید امنیت غذایی شهروندان پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری بعمل آمده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
0
0
آفرین بر دکتر سیاح گرامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
0
0
گوشت ها بعد از توقیف چه شد؟
عودت داده شد؟ یا معدوم گردید؟
نظر شما
ادامه