کد خبر: ۷۸۰۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: از ابتدای سال جاری در راستای برون سپاری خدمات درمانی دامپزشکی بیش از 40 نفر فارغ التحصیل رشته دامپزشکی در بخش تشخیص و درمان دامپزشکی شهرستان مشغول بکار شده اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، «دکتر محمد سیاح» با بیان این موضوع ابراز داشت: از اقدامات مهم دامپزشکی در سال های اخیر بحث برون سپاری خدمات دامپزشکی در حوزه تشخیص و درمان بوده که این امر موجب اشتغال بیش از ۴۰ نفر در سال جاری شده است.

وی هدف از برون سپاری وظایف را تامین و پایداری بهداشت و سلامت جمعیت دامی شهرستان برشمرد و اظهار داشت: با توجه به تاسیس و راه اندازی مراکز متعدد درمانی و آزمایشگاهی در بخش خصوصی دامپزشکی شهرستان و سرمایه گذاری های گسترده افراد تحصیل کرده و متخصص در این حوزه، می توان علاوه بر تسریع در وضعیت ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی به دامداران، رشد شاخصه های بهداشتی و تامین بهداشت و سلامت جمعیت دامی را نیز شاهد بود.

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد در ادامه اظهار داشت: شهرستان مشهد دارای 92 درمانگاه و کلینیک، 47 داروخانه، 32 مرکز واکسیناسیون، 9 ازمایشگاه و 5 بیمارستان دامپزشکی می باشد که 293 فارغ التحصیل رشته های مختلف دامپزشکی در این مراکز مشغول خدمت رسانی به شهروندان می باشند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
0
برون سپاری یعنی چی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
فقط آمار اشتغال اما چه اشتغالی؟؟؟ فقط هزینه اجاره و آب و برق و... از جیب دادن اسمش شده اشتغال.
نظر شما
ادامه