کد خبر: ۷۷۶۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مدیر روابط عمومی این سازمان در نشست مدیران روابط عمومی منطقه ۵ کشور گفت :خدمات رایگان در اردوهای جهادی رضایتمندی جامعه روستایی و عشایری را به دنبال داشته است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، نشست مدیران روابط عمومی منطقه ۵ کشور با حضور دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی، مهندس حامد فاضلی کارشناس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور و مدیران روابط عمومی استانهای اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان بوشهر برگزار شد.

 بر اساس همین گزارش، «دکتر امین اسدی» در ابتدای جلسه اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مهمترین اقدام، جهاد تبیین است و در این راه از تمامی ظرفیت های ممکن رسانه ای با عملکرد خوب استانها و برنامه ریزی سازمان به کار گرفته شده است.

 وی در خصوص تاثیرات مثبت اردوهای جهادی اشاره کرد: در جهاد دامپزشکی اقدام بی نظیری در حوزه های مختلف خدمات رسانی به جامعه روستایی و عشایری ارائه شده و خدمات رایگان به عموم دامداران رضایتمندی آنان را به دنبال داشته تا به نوعی دامپزشکی به عنوان پرچم دار نهضت خدمت رسانی معرفی شود.

دکتر اسدی افزود: سامانه سیام دامپزشکی با شش زیرسامانه به عنوان اولین سامانه جامع ارتباط مردمی دستگاههای اجرایی در حال راهاندازی است و در این سامانه نگاه مردممحور داریم و دریافت پیامهای مردمی و مرتفع کردن مشکلات آنان در اولویت قرار دارد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
1
2
نه کم سامانه داریم تو دامپزشکی اینم اضافه کنید.بعضی ادا ر ات نهایتا ۲ سامانه داخلی دارند ما تا الان ۷ ،۸ تا داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
1
4
سازمان دامپزشکی باید تغییر نام بده به سازمان سامانه ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
1
1
دم دکتر اسدی گرم
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
0
2
.................... صرفا دنبال سامانه سازی هستید در صورتیکه شاید ندانید همین سامانه های موجود از مفید بودن خارج شده اند و جاری بسی تعجب است که اطلاعات یاثبت نمیشود و یا با غلو ثبت میشود بجای هزینه اضافی سامانه سازی سازمان میبایست تمام توان خود را در نظارت مستقیم بر فرایند مبارزه با بیماریها ثبت کند تا کانون بیماریها کاهش یابد... سئوال من این است با سامانه میشود کنترل بیماری نمود....؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه