کد خبر: ۷۶۶۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: «دکتر مجید خرازیان مقدم» نماینده سازمان محیط زیست در شورای مرکزی نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران جهت مشارکت پرشور در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها از اعضای سازمان نظام دامپزشکی دعوت به عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

امروزه مقوله بهداشت و سلامت غذا و امنیت غذایی بعنوان یکی از چالش‌های قابل اعتنا چه در سطح ملی و چه در عرصه بین‌المللی مدنظر می‌باشد و با توجه به جایگاه ویژه کشورمان در تولید محصولات دامی، حرفه دامپزشکی و دامپزشکان شاغل در بخش دولتی و غیر دولتی در زمینه بهداشت دام و بهبود بهداشت عمومی نقشی ممتاز و غیر قابل اغماض در راستای حفظ سرمایه‌های دامی، بهبود راندمان تولید و امنیت غذایی کشور ایفا می‌نمایند و به جرات می‌توان رد پای این زحمت‌کشان بی‌ادعا را در حوزه‌های بهداشتی و اقتصادی جامعه مشاهده نمود، به گونه‌ای که نقش دامپزشکی به عنوان یک مقوله راهبردی و کلیدی در جامعه ملموس می‌باشد.

جامعه دامپزشکی کشور همواره با همدلی، اتحاد، یک‌سویی و هم‌افزایی،گام‌های موثرتری را در جهت انجام وظایف محوله و مسئولیت‌های خطیر خویش برداشته و مقوله مشارکت و اعتنای جامعه دامپزشکی در انتخاب مسئولین واجد شرایط برای امور محوله، همیشه به عنوان یک اهرم کلیدی و حائز اهمیت مطرح بوده و می‌باشد.

سازمان نظام دامپزشکی کشور با سابقه‌ای بالغ بر بیست و پنج سال در قالب تشکیلاتی که مبین ساختاری مردمی محور می‌باشد، پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها را به عنوان پنجمین گام در جهت تحقق اهداف عالی خویش در پیش‌رو دارد.

بدون تردید مشارکت یکپارچه و حداکثری اعضای محترم که یک وظیفه صنفی و حتی ملی تلقی می‌گردد، در برگزاری انتخاباتی پرشور و در شأن جامعه دامپزشکی کشور بسیار مهم و موثر خواهد بود که ثمره آن تشکیل شوراهای استانی با پشتوانه متقن و مسئولیت‌پذیر و مایه مباهات می‌باشد.

یقین و باور قلبی اینجانب است که مشارکت حداکثری اعضای فرهیخته‌مان در انتخابات پیش‌رو، ادای دینی است به کشور عزیزمان ایران.

دکتر سید مجید خرازیان مقدم

عضو شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی کشور



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر xy
|
Germany
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
1
2
لطفا در هر استان چند شعبه رای گیری ایجاد کنید. دلیل شرکت نکردن همکاران مسافت دور به مرکز استان هستش.
شخصا اگر قرار باشه واسه رای دادن ۴_ ۳ ساعت تا مرکز بیایم و ۳ ساعت برگردیم شرکت نخواهم کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
1
2
چی شده؟
استقبال نکردن‌؟
بهترین کار همینه
همکار
|
Germany
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
1
لطفا علل شرکت نکردن رفع کنین یکی افزایش تعداد صندوق رای در هر شبکه دامپزشکی صندوق قرار بدین این به سلامت انتخابات هم کمک میکند یادم هست دفعه پیش که یک صندوق در استان ما بود کاندیداها از اول صبح اونجا بودن به افراد میگفتن به من رای بدین این نوعی تبلیغ بعد از ساعت ممنوعیت تبلیغات بود ولی دیده نشددیگری عدم الزام به تمدید کارت نظام دامپزشکی خوب وقتی عضو هست حالا اجازه بدین رای بدهد هر موقع نیاز داشت از امکانات نظام دامپزشکی استفاده کند حق عضویت پرداخت کنه
نظر شما
ادامه