کد خبر: ۷۶۰۷۴
تعداد نظرات: ۸ نظر

حکیم مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان اردل گفت: رشته های جدید به دانشگاه آزاد اسلامی پردیس اردل اضافه می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسکانیوز، «دکتر ابراهیم رحیمی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان اردل، از افزایش رشته های دانشگاه آزاد اردل خبر داد.

رحیمی گفت: براساس آمایش سرزمینی و باتوجه به ظرفیت های خدادادی در شهرستان اردل و همچنین قطب شیلات استان و کشور، رشته های دامپروری، باغبانی، گیاهان دارویی، دامپزشکی و علوم و مهندسی شیلات به رشته های دانشگاه آزاد اسلامی پردیس اردل اضافه می شود.

وی اظهار کرد: با دعوت از مشاوران ارشد اقتصادی کشور و پذیرش فرهنگی در شهرستان، قصد داریم با معرفی مناطق گردشگری و بکر شهرستان اردل، سرمایه گذاران خوبی را برای رونق اقتصادی جذب کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیشترین آمار قبولی تیزهوشان در استان مربوط به مدارس سما است، بیان کرد: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان رونق دانشگاه‌های آزاد اسلامی از نظر آموزشی، فرهنگی، تربیتی و پژوهشی است.

رحیمی درخصوص زیباسازی ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اردل بیان کرد: دانشگاه آمادگی دارد، دیوار اطراف دانشگاه را برای تبلیغات شهرستانی و درآمدزایی، به فرمانداری و شهرداری شهرستان اردل واگذار کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه، هم دولت، دولت انقلابی است و هم دانشگاه، دانشگاه انقلابی است، گفت: دانشگاه حل المسائل کشور است و باید در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی راهکار پیشنهاد دهد و حل مسأله کند.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد افزود: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی، نگاه عدالتی است و ظرفیت های هر شهرستانی در مرکز استان، بررسی می شود و بر اساس توانایی دانشگاه، ظرفیت‌ها فعال می شود.

امام جمعه شهرستان اردل هم در این دیدار گفت: دانشگاه ها می توانند با گفتمان‌سازی در جریان علمی ایفای نقش کنند و در عرصه اشتغال سازی به جامعه کمک شایانی داشته باشند.

حجت الاسلام محمدی مجتبی محمدی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خواست در راستای شعار سال و رونق تولید، دانشکده مهارت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اردل فعال شود.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد با وجود استادان برجسته و مجرب، در حوزه‌های آموزشی و توانمند سازی، دوره های ضمن خدمت متناسب با کارکنان ادارات شهرستان اردل برگزار کند.

امام جمعه شهرستان اردل توضیح داد: با فضای گفتمانی در محیط دانشگاه، جوانان نخبه وارد هسته سازی و توانمندسازی می شوند. 

فرماندار شهرستان اردل هم در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه می تواند با تربیت نیروهای متخصص و ماهر از نظر اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به جامعه کمک کند.

یعقوب شکوهی بیان کرد: شهرستان اردل دارای 50 منطقه گردشگری بکر با چشمه ها و رودخانه های خروشان است که می تواند با ایجاد زیرساخت های کارشناسی، موجب جذب گردشگر و ایجاد اشتغال در شهرستان شود.

وی افزود: شهرستان اردل از نظر شیلات جزو بهترین های کشور است و انتظار می رود رشته های آبزی‌پروری در تمامی مقاطع در دانشگاه آزاد اردل فعال شود.

فرماندار شهرستان اردل در پایان با اشاره به ظرفیت‌های فراوان دامپروری، گردشگری، شیلات و کشاورزی این شهرستان، اظهار کرد: عدالت آموزشی مورد توجه مسئولان دانشگاهی قرار گیرد

بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی پردیس اردل، مدارس سما و مناطق گردشگری مستعد شهرستان اردل از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس، مسئول نهاد رهبری و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به شهرستان اردل بود.

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
1
4
منظورشون کاردانی بوده زیاد سخت نگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
کاردانی و کارشناسی و دکترا نداره که! اونا رو هم بدبخت کردن.
مجید
| France |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
با کاردانی شروع میکنند و مطمئن باشید بعد از دو سه سال کم کم دکان فروش دکترا میزنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
0
2
طنز تلخ
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
0
3
با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری منطقه! مرد حسابی برای رونق کسب و کار دو تا سوپرمارکت میخوای جوونای مردم رو بدبخت کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
0
2
بحران کمبود دانشجو را با تصاحب اراضی این مملکت جبران می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
0
2
گفت موسا های خیره سر شدی؟
خود مسلمان ناشده کافر شدی؟
مجید
|
France
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
0
2
یک حراجی دیگر هم به دکان های فروش مدرک اضافه میشود .
نظر شما
ادامه