کد خبر: ۷۵۹۵۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی خوزستان، مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی پاسداران و حافظان تامین بهداشت عمومی جامعه می باشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، این نشست با حضور مدیرکل دامپزشکی استان و اعضای انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان در دفتر مدیرکل دامپزشکی خوزستان برگزار شد.

در این نشست اعضای هیات مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی ضمن بیان شرح وظایف خود، دغدغه ­مندی و مشکلات صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی را مطرح و خواستار رفع مشکلات و موانع مطرح‌ شده شدند.

در ادامه «دکتر ناصر عسکری فرد» مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان ضمن قدردانی از سعی و تلاش مسئولانه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در حوزه تامین بهداشت عمومی استان بر لزوم پیگیری مستمر و موثرتر مسائل فنی بهداشتی توسط انجمن صنفی مربوطه تاکید و تصریح نمود: ضرورت دارد که هیات مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی، شورای نظام دامپزشکی و مدیریت اداره کل دامپزشکی در راستای رفع دغدغه های شغلی و صنفی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی استان با پیگیری و هم افزایی گام های موثرتری بردارند.

وی ادامه داد: مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی با توجه به حساسیت و تنوع زمینه های فعالیتی شان در استان خوزستان، پاسداران و حافظان تامین بهداشت عمومی جامعه هستند و جایگاه بسیار مهمی در مجموعه دامپزشکی استان دارند.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
1
2
الان نتیجه چیشد ؟ خیلی مبهم خبر نوشتید .... چه مشکلی رو پیگیری کردند؟ برای حل اون مشکل چه چیزی قراره انجام بشه؟ خروجی جلسه خیلی مبهمه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
1
3
با سلام جلسه بسیار خوب و مفیدی بود جناب مدیر کل کاملا به مشکلات مسئولین فنی اشراف داشتن و با اینکه روز پر مشغله ای داشتن و ما وقت نیم ساعته داشتیم حدود 2ساعت به ما وقت دادن.
ناشناس
|
Turkiye
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
2
1
احسنت در آستانه انتخابات انجمن صنفی بالاخره پیداتون شد و حرکتی زدید و این چند سال که به مسئولین فنی ظلم واقع میشد کجا بودید هم مهم نیست.
پاسخ ها
Reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
انجمن صنفی استان خوزستان یکی از اعضای قوی کانون انجمن صنفی کشور محسوب میشه خسته نباشید و خدا قوت .آسانترین کار انتقاد بدون ارائه پیشنهاد سازندست.
ناشناس
|
Turkiye
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
2
0
خب از قوی بودنتون بگین ما که ندیدیم شاید دیگران که دیدند تایید کنند.
ارائه پیشنهاد را معمولا به شخصی میکنند که بخواهد کاری کند و همیشه در دسترس باشد وگرنه دم انتخابات پیداتون میشه که ارائه پیشنهاد لازم نیست نود درصد از مسئولین فنی خوزستان حتی شما اعضا را هم نمیشناسند. انتخاباتی که بدون فراخوان انجام میشه و فقط بیست سی نفر از دوستاتون شرکت میکنند و رای میارید و اینکه همه شغل های خوب تو اهواز و نزدیک اهواز هم غبضه کردید و اجازه نمیدید شخص جدید مخالف خودتون معرفی بشه و اگر هم ببینید شغلی در استان هست و حقوق خوب میده سریع اون نفر با شخص مورد نظر خودتون جایگزین میشه.
یاعلی
نظر شما
ادامه