کد خبر: ۷۵۹۲۵

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور تصویب شد که در صورت تخصیص کامل اعتبار، این طرح در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر محمدعلی بخشی کارشک» روز دوشنبه افزود: طرح احداث آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور در خراسان جنوبی سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شد و پس از ۱۲ سال اکنون ۹۲ درصد پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در تخصیص اعتبار به این طرح کمک‌های خوبی داشته است گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۶۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح زیربنایی و پدافند زیستی استان تزریق شده‌ است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: با تزریق و هزینه‌کرد این مقدار از اعتبار پیشرفت فیزیکی طرح ۲۰ درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور (۲۴ و ۲۵ آذر پارسال) ۲۵۰ میلیارد ریال برای این طرح مصوب شده است افزود: با پیگیری مستمر از مرکز قرار است این میزان اعتبار در سال جاری تخصیص داده شود تا شاهد افتتاح فاز نخست آزمایشگاه در دهه فجر سال جاری باشیم.

بخشی تصریح کرد: در مجموع برای تکمیل این طرح به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که پیگیری‌های مستمر برای تخصیص اعتبار و تکمیل طرح از مرکز ادامه دارد.

 

نظر شما
ادامه