کد خبر: ۷۴۹۲۱

حکیم مهر: رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان گفت: تمامی واحد های تولیدی در حوزه دامپزشکی ملزم به رعایت دستور العمل های سازمان دامپزشکی بوده و با متخلفین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان، «دکتر عباس شاه میرزایی» درباره جزئیات این خبر گفت: در پی انجام پایش های دوره ای و بازدید کارشناسان این شبکه از مراکز تولید خوراک دام و طیور شهرستان، یک واحد غیر مجاز تولید مکمل های دام و طیور کشف و با حکم مقام قضایی پلمب گردید.

وی افزود: این واحد تولیدی فاقد پروانه بهره برداری بهداشتی بوده و علی رغم صدور اخطار های مکرر در خصوص لزوم اخذ مجوز بهداشتی، هیچگونه همکاری و اقدامی از سوی واحد متخلف در این خصوص صورت نپذیرفت. بنابراین واحد مذکور با هماهنگی مراجع قضایی و طی انجام مراحل قانونی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در پایان گفت: واحد های تولید خوراک و مکمل های دام و طیور نقش مهمی در تامین سلامت دام و متعاقبا سلامت و امنیت غذایی انسان دارند بنابراین واحد های مذکور ملزم به رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی از جمله اخذ مجوز های بهداشتی لازم و همچنین به کارگیری مسئول فنی دامپزشکی جهت انجام نظارت های لازم از مرحله تولید تا عرضه بوده و با متخلفین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
ادامه