کد خبر: ۷۴۸۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به آخرین وضعیت برون سپاری خدمات دامپزشکی استان، افزود: این خدمات بدون هیچ محدودیتی با قوت ادامه دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، «دکتر یونس احمدی» امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح های برون سپاری خدمات دامپزشکی استان اظهار کرد: موفقیت های بسیار خوبی در این حوزه در دامپزشکی استان حاصل شده، این طرح بدون هیچ محدودیتی و با قوت بیشتری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی دامپزشکی استان اشتغال فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی در استان است، تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خدمات برون سپاری انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام اضافه کرد: برون سپاری خدمات دامپزشکی در بخش واکسیناسیون بدون هیچ محدودیتی مالی جریان دارد و فارغ التحصیلان از این فرصت بی نظیر استفاده کنند.

دکتر احمدی بیان کرد: علاوه بر برون سپاری خدمات واکسیناسیون، دامپزشکی استان برای واگذاری دیگر بخش ها به خصوص در حوزه نظارت مصمم است.

وی گفت: خوشبختانه برون سپاری خدمات دامپزشکی با استقبال بی نظیری از سوی فارغ التحصیلان مواجه شده و تاکنون بیش از ۷۷ واکسیناتور در این طرح جذب شده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
0
1
برون سپاری همیشه استقبال میشه به شرطی که پرداخت ها عادلانه و به موقع انجام و هرسال بر اساس تورم تعرفه تعیین بشه!! یکسال که خوب انجام میشه یه تورم بخوره تعرفه پوچ میشه و بعضی وقت ها هم پرداختی چندین سال طول میکشه حتی دیده شده اوراق به جای دستمزد بعد دو سال دادند که دیگه واقعا نوبرش بود!! واسه همینه که اکثرا این نظر را دارند تخلف نکنی نمی صرفه!!
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
0
0
واقعا با اون تعرفه های بی نظیر خنده دار جهت واکسیناسیون که در حد یک کارگر ساده سرگذر هم در یک روز نمیشه چه استقبالی مگر از سر ناچاری
نظر شما
ادامه