کد خبر: ۷۴۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - دکتر سید محسن دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه هیاتی بلندپایه از دولت در سفر به استان  سیستان و بلوچستان ار قرنطینه مرزی میرجاوه در مرز پاکستان بازدید کرد.

 (مشاهده عکس در ابعاد بزرگ‎تر از اینجا)

 

(مشاهده عکس در ابعاد بزرگ‎تر از اینجا) (راست به چپ : آقامحمدی - آزاد (استاندار سیستان و بلوچستان) - دکتر دستور)


در این دیدار که آقا محمدی معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور نیز حضور داشت پس از بازدید از قرنطینه مرزی میرجاوه (مرز پاکستان)، از کشتارگاه، دامداری قرنطینه مرزی و چند واحد بسته بندی گوشت هم بازدید بعمل آمد.

همچنین در جلسه‎ای به میزبانی استانداری سیستان و بلوچستان ، مسائل و مباحث مربوط به دام ، کشتار و بسته بندی در شرکت های بسته بندی گوشت و غیره ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
-
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
0
0
سلام
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای امام حسین (ع)
چرا همیشه رییس سازمان دامپزشکی تو مراسمات مختلف که حداقل به حرفه دامپزشکی مربوط میشه حضور کمرنگ دارند؟؟
چرا توی این تصاویر عقب ایستاده اند؟؟
نکنه این برنامه بازدید اصلا به دامپزشکی ربطی نداشته؟؟؟!!!!!!!!
چرا دامپزشکی ایران باید همیشه منزوی باشه؟؟؟؟
چرا دلسوز نداره؟؟؟
چرا سازمان دامپزشکی در بدنه وزارت جهادکشاورزی جایگاهی نداره؟؟؟؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب دکتر لطفی زاده حداقل شما به دنبال پاسخ این سوالات باشید، لطفا.
مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
0
0
بیننده محترم با عنوان همکار / با سلام و احترام و تشکر از بازدید و اظهار نظر شما / چون در پایان کامنت خود اسم بنده را آوردید جسارتاً مطلبی را لازم دانستم عرض کنم. هر چند تا نقطه ایده آل حضور مسئولین بخش دولتی و غیردولتی در مراسم مختلف و ایفای نقش مؤثر در عرصه هایی که به آنان مربوط است فاصله داریم اما منصفانه باید گفت در سالیان اخیر نسبت به گذشته دامپزشکی کشورمان از این حیث روند رو به رشدی داشته است. در این تصاویر که ملاحظه فرموده اید قاعدتاً نباید انتظار داشت رئیس سازمان دامپزشکی که معاون وزیر هم نیست جلوتر از استاندار یا معاونت معاون اول رئیس جمهور بایستد و این دقیقاً همان نکته ای است که بنده در چهار سال گذشته به کرات عرض کرده ام که باید به دنبال ارتقاء جایگاه دامپزشکی بود و این امر هم میسر نمی شود مگر با وحدت دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی در دو بخش غیردولتی و دولتی. البته شاید بخشی از این موضوع هم به حجب و حیای رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور برگردد. امری که امسال در مراسم روز ملی دامپزشکی بسیاری به آن اذعان داشتند و در گزارش حکیم مهر به آن اشاره شده بود. اتفاقاً دیروز مهمان یکی از اساتید دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران بودم و ایشان که فرد باتجربه و بسیار حاذقی هم در کار بالینی هستند وقتی صحبت از جایگاه دامپزشکی و مسئولین دامپزشکی شد از جناب آقای دکتر دستور که مثل من دانشجوی ایشان بوده اند به عنوان یک دانشجوی بسیار محترم و با حجب و حیا یاد فرمودند. گذشته از این ان شاء الله باید همه ما در هر مسئولیتی که هستیم و مشغول هر کاری که هستیم کمک کنیم جایگاه دامپزشکی کشور رشد کند. در پیام روز ملی دامپزشکی امسال عرض کردم که با دلی نگران اما چشمانی امیدوار به آینده به این مسئله نگاه می کنم و این دل نگرانی به این مربوط است که اگر سطح مطالبات بی پاسخ ناشی از عدم اشتغال یا عدم رضایتمندی در جامعه دامپزشکی شکل بگیرد دلسوزی برای صنف کمرنگ می شود و آنوقت نمی توان انتظار داشت که جایگاه دامپزشکی در کشور ما رشد یابد. اما به آینده هم امیدوارم و باید هم امیدوار بود تا به فضل الهی و در سایه تلاش همه مسئولین و همه دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی و کلیه همکاران محترم و با سرمایه گذاری حتی در بخش های دانشجویی آینده را پربارتر از امروز ساخت. به امید روزهای بهتر برای حرفه دامپزشکی / محمد لطفی زاده
یک دوست
|
-
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
0
0
سلام، آقای .... ( .... ) دایی ......... ........ است.مراحل عزل و نصب را فهمیدید که!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه