کد خبر: ۷۴۴۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس نظام دامپزشکی کشور با اشاره به آغاز تحولات بزرگ در سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: برون سپاری خدمات جزو اولویت‌های اساسی این سازمان در دولت سیزدهم است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر حامد زارعی» روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان شبکه دامپزشکی ایلام اظهار کرد: این سازمان به دنبال هم افزایی و تعامل بیشتر برای خدمات رسانی به مردم است.

وی بیان کرد: تحولات بزرگی در سازمان نظام دامپزشکی دولت سیزدهم با برون سپاری خدمات آغاز شده که باید از این ظرفیت برای تقویت بخش خصوصی در سازمان دامپزشکی استفاده کرد.

رئیس نظام دامپزشکی کشور تاکید کرد: دولت وظیفه سیاست گذاری و نظارت را دارد، می‌توان بیشتر بخش‌های اجرایی در سازمان دامپزشکی کشور را با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی انجام داد.

زارعی گفت: خوشبختانه امروز هیچ فاصله‌ای بین نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور نیست و رویکرد بسیار مثبتی بر مناسبات همکاری بخش دولتی و خصوصی حاکم شده است.

وی عنوان کرد: هدف از سفر به این استان بررسی مشکلات این حوزه و برنامه ریزی برای حل مشکلات موجود است.

اشتغالزایی با استفاده از برون سپاری خدمات از اولویت‌های اساسی در دامپزشکی ایلام است

مدیرکل دامپزشکی ایلام با اشاره به اینکه اشتغالزایی با استفاده از برون سپاری خدمات از اولویت‌های اساسی در دامپزشکی استان است، گفت: سال جاری قرار است برای ۳۳ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته دامپزشکی با استفاده از برون سپاری خدمات شغل ایجاد شود.

«دکتر یونس احمدی» با اشاره به ظرفیت‌های اقتصاد دام در استان ایلام، بیان کرد: نباید در بخش‌های دامپزشکی در استان بیکار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ حوزه دامپزشکی و برون سپاری خدمات برای فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی شغل ایجاد کرد.

احمدی افزود: امسال قرار است برای ۳۳ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته دامپزشکی با استفاده از برون سپاری خدمات شغل ایجاد شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح برون سپاری خدمات دامپزشکی اختصاص یافته است و بطور قطعا در سال جاری با جدیت بیشتر مسئله برون سپاری خدمات دنبال می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی ایلام اضافه کرد: تاکنون بخش واکسیناسیون توسط بخش خصوصی انجام شده و در آینده‌ای نزدیک قصد داریم از بخش خصوصی در دیگر بخش‌های دامپزشکی نیز استفاده کنیم.

احمدی بیان کرد: دامپزشکی استان آماده هرگونه همکاری و تعامل با سازمان نظام دامپزشکی برای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در جهت بالا بردن کیفیت خدمات دامپزشکی در سطح جامعه است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Lithuania
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
2
1
آقای دکتر زارعی
اگر نگران اشتغال خیل فارغ التحصیلان هستید لطفا جلوی صدور دو مجوز درمان و واکسیناسیون برای یک نفر عضو نظام را بگیرید...
صدور مجوز مراکز وابسته تخلف است.
همکار ایلام
|
Turkiye
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
3
0
مدیرکل ایلام در حوزه اشتغال بسیار کاربلد و متخصص هستند ،حتما از تجربیات ایشان در این حوزه و مخصوصا حوزه های فنی استفاده کنید.
...........
نظر شما
ادامه