کد خبر: ۷۴۲۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به آغاز فرایند برون سپاری خدمات دامپزشکی ایلام، گفت: پیش بینی شده در این طرح بیش از ۳۰ نفر مشغول به کار شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر یونس احمدی» ظهر دوشنبه در جلسه وبیناری فرایند برون سپاری خدمات دامپزشکی در قالب ماده ۸۸، اظهار کرد: دامپزشکی استان ایلام برای اشتغال زایی در سطح استان امسال برنامه برون سپاری خرید خدمات را جدی تر از سال‌های قبل دنبال می‌کند.

وی با اشاره به آغاز طرح برون سپاری در سطح استان، افزود: فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته دامپزشکی از این طرح می‌توانند استفاده کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام افزود: پیش بینی شده حجم این طرح در سال جاری بیش از ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد و بیش از ۳۰ نفر در استان به عنوان واکسیناتور مشغول به کار شوند.

احمدی با اشاره به اینکه امسال پیش بینی شده بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار راس دام در این طرح توسط بخش خصوصی مایه کوبی انجام می‌شود، افزود: حجم مالی این طرح بیش از سه میلیارد تومان پیش بینی شده و باعث اشتغالزایی و درآمد بسیار خوبی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار می‌شود.

وی گفت: با توجه به مشکلات جذب استخدام واکسیناتور به دلیل مشکلات اداری، اجرای طرح می‌تواند بسیاری از مشکلات کمبود واکسیناتور در مناطق مختلف استان را حل کند.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام ادامه داد: اجرای طرح برون سپاری خدمات باعث افزایش حجم واکسیناسیون و مایه کوبی در سطح استان می‌شود.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Lithuania
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
3
وقت بخیر
ضمن تشکر و خسته نباشید
نیاز است ابتدا مبلغ تعرفه در کل کشور یکسان یا تقریبا یکسان شود
تعرفه در برخی استانها چند برابر برخی دیگر از استانهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
1
3
چه هنری کردند برای لابد دکترها کاری که برای تکنسین اداره مشکل است و انجام نمی‌دهد با منت فراهم کرده اند و لابد مژدگانی هم میخواهند ، واکسیناسیون در روستاهای ایلام؟!
نظر شما
ادامه