کد خبر: ۷۴۱۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: اولین جلسه کارگروه اشتغال دامپزشکی خوزستان به ریاست «دکتر ناصر عسکری فرد» مدیرکل دامپزشکی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی خوزستان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «دکتر ناصر عسکری فرد» با اشاره به لزوم ایجاد فرصت های شغلی ثابت و پایدار جهت دامپزشکان و پیرادامپزشکان گفت: با ایجاد کارگروه های مرتبط با حوزه های تخصصی در ادارات ستادی فرصت های شغلی دامپزشکی شناسایی و احصا گردند و از طریق هماهنگی های بین بخشی با نظام دامپزشکی استان و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط می بایست این ظرفیت های شغلی بصورت ثابت و پایدار عملیاتی گردند.

وی با اشاره به ظرفیت های متنوع موجود در استان و ظرفیت سازی مناسب و ایجاد بسترهای جدید در خصوص اشتغال زایی در حوزه دامپزشکی گفت:  با بکارگیری مسئولین فنی بهداشتی در مراکز تحت نظر دامپزشکی استان و انجام این مهم می توان علاوه بر افزایش ضریب اشتغال در حوزه دامپزشکی، نسبت به بالا بردن سطح بهداشت عمومی در جامعه اقدام نمود.

در پایان مقرر گردید ظرف مدت یک هفته دفاتر تخصصی دامپزشکی استان خوزستان با هم افزایی و همفکری نسب به احصا بسترهای جدید شغلی در حوزه دامپزشکی اقدامات لازم را انجام دهند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م.ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
3
2
سلام باتشکرازمدیرکل دامپزشکی خوزستان،انشاله ک این نظریه واشتغال پیرادامپزشکان عملی بشه و فارغ التحصیلان این رشته ها ک همه درمقاطع بالادررشته های بهداشت موادغذایی وعلوم آزمایشگاهی ب کارگمارده شوندوحتی برای خانمهادرادارات جهت کادراداری ونظارت طرح اجباری مثل پیراپزشکان وزارت بهداشت درنظرگرفته شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
به این سادگی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
1
0
کاملا طی جلسات متعدد که درجهت بهترشدن بازار کار و اشتغال برگزارشده طی چندسال اخیر متاسفانه وضع موجود بدترشده
پس تا ماها رو ازکار بی کار نکردین بفکر ایجاد فرصت شغلی نباشید
بهتربود تیتر خبری زده میشد
از بین بردن فرصت شغلی
نظر شما
ادامه