کد خبر: ۷۳۱۶

حکیم مهر - با آغاز طرح ضربتی عرضه مرغ بسته بندی در استان تهران، میدان بهمن نیز به جرگه عرضه مرغ بسته بندی پیوست.

معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان تهران با اعلام این مطلب گفت: عرضه مرغ بسته بندی در تهران و شهرستانهای اطراف چندی است که آغاز شده و به عنوان آخرین مرحله میدان بهمن و شهر تهران مورد هدف قرار گرفته است.

دکتر داریوش جهان پیما افزود: تاکنون حدود 70 درصد مرغی که به میدان بهمن تهران وارد می شود به صورت بسته بندی است و مابقی آن نیز در آینده ای نه چندان دور بسته بندی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حدود 150 تن از محصولی که به این میدان وارد می شود به صورت بسته بندی شده در میادین میوه و تره بار عرضه می شود و 120 تن نیز مربوط به استانهای مجاور تهران است که از امروز وارد فاز بسته بندی شده است.

جهان پیما ادامه داد: از یکشنبه هفته آینده استانهای مجاوری که به استان تهران مرغ عرضه می کنند، این محصول پروتئینی را به صورت بسته بندی عرضه می کنند.

وی تصریح کرد: کمک استانداری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و سایر ارگانهای ذیربط در این زمینه بسیار موثر بود و باعث شد که این طرح عظیم به درستی پیش برود.

برگشت عرضه فله ای مرغ امکانپذیر نیست

این مقام مسئول درباره احتمال بازگشت مرغ به صورت فله ای در استان تهران یادآور شد: در بخشهایی که عرضه مرغ بسته بندی انجام شده، برگشت به حالت سنتی و فله ای امکانپذیر نیست.

جهان پیما تاکید کرد: مشکلاتی که در زمینه عرضه مرغ بسته بندی وجود داشت مرتفع شده است و بدین ترتیب استان تهران نیز تا چندی دیگر به جرگه توزیع کنندگان مرغ بسته بندی در کشور خواهد پیوست.

وی اظهار داشت: نظارتها برای عرضه بهداشتی و بسته بندی این محصول پروتئینی با اتمام طرح نیز ادامه خواهد داشت.

 

خبر مرتبط :

 
 
نظر شما
ادامه