کد خبر: ۷۲۵۹

حکیم مهر - نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو در مجلس، با بیان این که آثار و برکات دامپزشکی در خدمت همه بشریت است، گفت: جایگاه دامپزشکی در جامعه زیاد شناخته شده نیست و این وظیفه مسئولان ذی‌ربط است تا افکار عمومی جامعه را با اهمیت این رشته و نقش آن در اقتصاد و سلامت جامعه روشن نمایند.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌و‌گو با نشریه اقتصاد آذربایجان افزود: یکی از مهم‌ترین تحول‌ها در حوزه دانش بشری در قرن اخیر توجه خاص به دام‌پزشکی است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: اقتصاد جامعه و توجه به کیفیت محصول‌ها و کمک به قشرهای مرتبط با این رشته به‌ویژه دام‌پروران و دام‌داران اهمیت و مسئولیت این رشته را بیش‌ازپیش در قبال جامعه بشری مهم جلوه می‌نماید.

وی تصریح کرد: جایگاه دامپزشکی در جامعه زیاد شناخته شده ناست و این وظیفه مسئولان ذی‌ربط است تا افکار عمومی جامعه را با اهمیت این رشته و نقش آن در اقتصاد و سلامت جامعه روشن نمایند.

این نماینده شاخص مجلس در خاتمه از جامعه دامپزشکی کشور و سازمان دامپزشکی خواست تا با نگاه خودتنظیمی، ایجاد ساختارها و طرح‌های نو و جدید را در این رشته تبیین کنند تا شاهد تغییرات مهم در شیوه‌های عملکرد دامپزشکی باشیم.

 


 

نظر شما
ادامه