کد خبر: ۷۲۴۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در 9 ماهه سالجاری توانسته است نسبت به تحقق بیش از 100 درصدی سهم تعهد خود در اشتغال زایی در سطح استان را انجام دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «دکتر مصطفی کنار کوهی» با اشاره به کسب رتبه برتر ایجاد اشتغال در ۹ ماهه نخست سالجاری توسط اداره کل دامپزشکی استان خوزستان افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر 400 نفر توسط این اداره کل در سامانه رصد اشتغال دامپزشکی استان ثبت گردیدند.

مدیر کل دامپزشکی استان اطلاعات شاغلان در این سامانه را بر اساس خوداشتغالی، اشتغالزایی حقیقی و حقوقی، اشتغال در بخش‌ دامپزشکی عنوان کرد و افزود: این تعداد نفر در مراکز مایه کوبی، درمانگاه ها و بیمارستانهای دامپزشکی، داروخانه دامپزشکی و همچنین مسئولین فنی بهداشتی مستقر در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز بسته بندی فرآورده های خام دامی و کارخانجات تولید خوراک دام در سطح استان در طی 9 ماهه سالجاری وارد بازار کار گردیده اند.

مصطفی کنار کوهی خدمات مشاوره شغلی برای کارجویان، معرفی کارجویان برای بکارگیری در مراکز مرتبط با دامپزشکی و ایجاد اشتغال برای متقاضیان استخدامی را از اهداف این اداره کل برشمرد.

 این مقام مسئول با بیان اینکه سامانه رصد ثبت اشتغال یکی از راهکارهایی است که دولت برای ساماندهی اشتغال ایجاد کرد، گفت: بر این اساس افراد جویای کار می توانند با ثبت نام در سامانه، درخواست خود را برای دریافت فرصت شغل مناسب اعلام نمایند.

 وی در خاتمه یادآور شد: اداره کل دامپزشکی استان در 9 ماهه سالجاری توانسته است نسبت به تحقق بیش از 100 درصدی سهم تعهد خود در اشتغال زایی در سطح استان را انجام دهد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
1
1
سلام من خوزستانم الان رئیس اداره ماهشهر تغییر کرده ........ شرکتها دارن دامپزشکها رو اخراج میکنن مثلا سایتهای ضد عفونی از ۳ دکتر رسیدن به یک دکتر - شرکتهای واردات هم دارن بهونه میکنن دکترها رو کم کنن
علی دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
0
1
.............. پس ما فارغ‌التحصیل های علوم آزمایشگاهی دامپزشکی چی ....... میکنین رشته میزنین وقتی براش کار ندارین سرنوشت ما چیه ....................
نظر شما
ادامه