کد خبر: ۶۸۸۰۱

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی مازندران به مناسبت روز درختکاری از غرس 40 اصله نهال مثمر به نام 40 شهید در مرکز بررسی بیماریهای طیور شهید صمصام طور خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، به مناسبت روز درختکاری فرزندان شهدای شاغل در دامپزشکی دامپزشکی استان مازندران اقدام به غرس 40 اصله نهال مثمر به نام 40 شهید والامقام در مرکز تشخیص و بررسی بیماریهای طیور شهید صمصام طور در دوک نمودند.

«دکتر محمد حسن گلپایگانی» در حاشیه این مراسم که با حضور مسئولان دو شهرستان قائمشهر و سیمرغ، همکاران مرکز و فرزندان شهدای شاغل در دامپزشکی مازندران برگزار شد اظهار داشت،  سنت حسنه کاشت درخت در فرا رسیدن بهار طبیعت همراه با بهار معنویت از جمله اقدامات فرهنگی دامپزشکی مازندران بوده که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد، ثمره وجودی شهدا، جانبازان و آزادگان مثل رشد و تکامل درخت در جامعه پایدار بوده و امیدوارم بتوانیم با زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر در روز درختکاری، بخشی از وظیفه و دین خود را به آن‌ها ادا نموده و در راستای تحقق آرمان های مقدس شهداء به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کنیم.

گفتنی است نهال ها به نام سردار حاج قاسم سلیمانی، 4 شهید والامقام دامپزشکی مازندران سردار شهید صمصام طور، شهید حسین مومن نژاد، شهید سید جلال حائری و شهید علی باقری و 18 شهید والامقامی که فرزندان این بزرگواران در سطح دامپزشکی مازندران شاغل بوده و شهدای روستاهای اطراف مرکز شامل زیارکلا، شیرخوارکلا و دوک بوده که در محوطه مرکز تشخیص و بررسی بیماریهای طیور دوک غرس شدند.

 

 

نظر شما
ادامه