کد خبر: ۶۸۱۳۹

حکیم مهر: نشست هم اندیشی و بررسی امور مربوط به آزمایشگاه های دامپزشکی بخش خصوصی استان اصفهان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، این جلسه با حضور رئیس شورای نظام دامپزشکی استان، معاون سلامت، روسای ادارات تشخیص و درمان، بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی، بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور، رئیس و کارشناسان آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان و رئیس انجمن صنفی کارفرمایی آزمایشگاه های دامپزشکی استان در محل سالن جلسات شماره یک ستاد دامپزشکی استان تشکیل شد.

ابتدا «دکتر علیرضا ادیبان» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به حضار بیان کرد: فرصت مناسبی برای بررسی مسائل آزمایشگاه های دامپزشکی بخش خصوصی فراهم شده تا با تعامل و همکاری یکدیگر، راهکارهای مناسبی برای برطرف کردن مشکلات این حوزه مهم ارائه و به تقویت آزمایشگاه های بخش خصوصی کمک شود.

سپس «دکتر غلامرضا قلمکاری» رئیس شورای نظام دامپزشکی استان به بیان مشکلات آزمایشگاه های بخش خصوصی پرداخت و خواستار بر طرف شدن مشکلات و ارائه راهکار از سوی مسئولین و کارشناسان مرتبط و تشکیل کمیته فنی و تخصصی آزمایشگاه های دامپزشکی استان شد.

دکتر محمد حق شناس رئیس آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان نیز اظهار کرد: تعامل خوبی بین بخش دولتی و خصوصی آزمایشگاه های دامپزشکی به وجود آمده که با برون سپاری نمونه های مختلف از طرف آزمایشگاه مرکزی اداره کل به آزمایشگاه های بخش خصوصی و همکار نسبت به تقویت هرچه بیشتر آزمایشگاه های همکار بخش خصوصی کمک شده است.

 وی همچنین ضمن تعامل بین بخشی عمل به قوانین و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور را نیزلازم الاجرا دانست.

در پایان در مورد مشکلات آزمایشگاه های دامپزشکی استان بحث و تبادل نظر انجام و مقرر گردید در اسرع وقت کمیته فنی و تخصصی آزمایشگاه های دامپزشکی استان تشکیل شود.

شایان ذکر است در سطح استان اصفهان تعداد 25 واحد آزمایشگاه بخش خصوصی و همکار دامپزشکی مشغول فعالیت بوده و خدمات خود را تحت نظارت های عالیه در جهت ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه ارائه می دهند.

 

نظر شما
ادامه