کد خبر: ۶۷۳۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس با انتقاد از باقی ماندن مشکلات مربو ط به تأمین نهاده‌های دامی و کشتار دام‌های مولد، نسبت به تشدید قیمت گوشت در ماه‌های آینده هشدار داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «رضا آریان‌پور» نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مشکلات دامداران برای تأمین نهاده‌ای دامی اظهار داشت:‌ دامداران به دلیل مشکلات ناشی از تأمین نهاده‌های دامی، مجبور شده‌اند دام‌هایشان را که در بین آنها دام‌های مولد و باردار نیز است به کشتارگاه بفرستند.

وی تصریح کرد: این مسأله باعث تشدید مشکل قیمت گوشت در ماه‌های آینده و فشار به مردم می‌شود و لازم است از هم اکنون در خصوص آنها تدبیر شود.

گفتنی است تعداد دیگری از نمایندگان مجلس نیز از ماه‌های گذشته تا کنون در تذکرات مشابه خواستار تدبیر و برنامه‌ریزی برای تأمین به موقع نهاده‌های دامی و جلوگیری از کشتار دام‌های مولد شده‌اند.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر دیگری با بیان اینکه استان گلستان کمترین سرانه تخت بیمارستانی را دارد، خواستار مساعدت رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت برای تأمین نیازهای این استان در این حوزه شد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
0
کار بجایی رسیده که از اداره کشور وامانده اند و بزرگترین دغدغه شان بز و گوسفند و مرغ مردم است.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
0
0
گشتار دام موجب گرانی گوشت می‌شود؟ چه توجیه مسخره‌ای برای سرپوش گذاشتن به بی مسئولیتی و مدیریت ناکارامد
نظر شما
ادامه