کد خبر: ۶۶۳۹۶

حکیم مهر: عضو دامپزشک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید با حرکتی انقلابی و ضربتی کارتن‌خواب‌ها را دریابیم، در دوره‌های متعدد مدیریت شهری میلیاردها تومان پول به دستگاه‌های مختلف داده شد تا در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی کار کنند، اما متاسفانه اقدامات کمی اتفاق افتاده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر غلامحسین صاحبی» امروز در نطق پیش از دستور هشتمین جلسه علنی ششمین دوره شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: شورای ششم در نگاه مردم شورایی انقلابی شناخته می‌شود و انتظار بنده از خودم و اعضاء شورای انقلابی این بود که در اولین قدم و به‌ عنوان یک اولویت انقلابی اجازه ندهیم حتی یک کارتن‌خواب در خیابان‌های شهر ببینیم زیرا آن‌ها نیز مسلمان هستند و برخی‌ از آنان روزی جزو افراد توانمند و تولیدکننده کشور بوده‌اند، اما امروز مشکلات اقتصادی و شرایط سال‌های اخیر به آن‌ها آسیب‌زده است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت روز دامپزشک گفت: صدها بیماری مشترک بین انسان و دام وجود دارد. بیش از ۲۰ سال در این حوزه کار تخصصی انجام داده‌ایم و نمونه‌های عینی وجود دارد که اگر حوزه دامپزشکی به وظایف خود عمل نکند، بهداشت و درمان فلج می‌شود. اگر در برابر بسیاری از بیماری‌های دامی پیشگیری لازم انجام نشود، شاهد شیوع گسترده بیماری بین مردم و پر شدن بیمارستان‌ها خواهیم بود. بنابراین یکی از اولویت‌های مهم واکسیناسیون دامی است.

 
نظر شما
ادامه