کد خبر: ۶۶۱۰۴
با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و به میزبانی تایلند:
در این کنفرانس که به صورت وبینار برگزار شد، مسائل و مشکلات و پیشرفت‌های به‌دست آمده در سال‌های قبل از نظر نیروی انسانی دامپزشکی و راه‌های کنترل بیماری‌های دام و طیور و آبزیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت ...

حکیم مهر: سی و دومین کنفرانس منطقه ای آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی بهداشت حیوانات به میزبانی تایلند با حضور بیش از 171 نفر از نمایندگان و کارشناسان دامپزشکی از بخشهای خصوصی و دولتی 32 کشور عضو این منطقه و دبیرکل و نمایندگان سازمان جهانی بهداشت دام برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، بنا به اعلام دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور، سی و دومین کنفرانس منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی بهداشت حیوانات به میزبانی کشور تایلند در تاریخ 24 و 25 شهریور ماه با حضور بیش از 171 نفر از نمایندگان و کارشناسان دامپزشکی از بخش‌های خصوصی و دولتی 32 کشور عضو این منطقه و دبیر کل و نمایندگان سازمان جهانی بهداشت دام برگزار شد.

در این اجلاس ریاست سازمان دامپزشکی کشور به عنوان یکی از اعضای هسته مرکزی منطقه آسیا و اقیانوسیه در این کنفرانس شرکت داشت.

در این کنفرانس که به صورت وبینار برگزار شد، مسایل و مشکلات و پیشرفت‌های بدست آمده در سال‌های قبل از نظر نیروی انسانی دامپزشکی و راههای کنترل بیماریهای دام و طیور و آبزیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برنامه‌های پیش رو در راستای موفقیت برنامه‌های منطقه ای سازمان جهانی بهداشت دام بررسی شد

در این اجلاس سومین برنامه کاری منطقه که ایران به عنوان یکی از اعضای هسته مرکزی منطقه در ارایه و تدوین و تصحیح آن شرکت داشت مورد بحث قرار گرفت.

از دیگر بخشهای مهم این اجلاس جلسه داخلی کمیسیون منطقه ای با حضور «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» بود که مسایل استراتژیک منطقه مانند سند چشم انداز و ماموریت اعضا منطقه ارائه شد.

 

نظر شما
ادامه