کد خبر: ۶۵۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جلسات پیش‌دفاع دانشجویان مقطع دکتری با استانداردهای روز دنیا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، هجدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به ریاست «بهروز طهماسب کاظمی»، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه در واحد شهرکرد برگزار شد.

«طهماسب کاظمی» در این جلسه با اشاره به فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پیشرو نظام دانشگاهی کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر جلسات پیش‌دفاع دانشجویان مقطع دکتری را با ۹ عضو گروه متمرکز هیئت علمی و با استانداردهای روز دنیا در فضای مجازی برگزار می‌کند.

وی تأکید کرد: در مدیریت منابع انسانی و کارکنان در حوزه هیئت علمی و با ایجاد طرح نظام (الف) و (ب)، تعهدات اعضای هیئت علمی نسبت به نظام آموزشی مشخص است و این شفافیت‌ها باعث افزایش کیفیت در دانشگاه می شود.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید با برنامه‌ریزی‌های منسجم و کارشناسی شده، درصد قابل ملاحظه‌ای از بودجه خود را از محل درآمدهای غیرشهریه‌ای تأمین کنند.

«ابراهیم رحیمی»، دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۷ مرکز علمی و دانشگاهی با ۲۲ هزار دانشجو و ۷۰۰ عضو هیات علمی وجود دارد، که در این میان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با ۹ هزار دانشجو، ۲۵۰ عضو هیئت علمی و ۲۳۵ کارمند، ۴۰ درصد از آموزش عالی استان را در اختیار دارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با وجود بیماری کرونا از لحاظ آموزشی پیشرو است و توانسته جزو ۵ دانشگاه آزاد اسلامی برتر کشوری باشد.

رحیمی اظهار داشت: این دانشگاه از لحاظ پژوهشی همواره جز سرآمدان و برترین‌های کشور بوده است به طوری که پنج نفر از پژوهشگران برتر بین‌المللی در سطح نخبگان جهان با رتبه‌های اول، دوم، ششم، چهاردهم و پانزدهم از اعضای هیئت علمی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بوده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی استان از نظر مقالات برتر و مجلات علمی پژوهشی و مجلات خارجی و ثبت اختراع رشد بسیار خوبی در یک سال گذشته داشته است.

رحیمی تأکید کرد: در سال های گذشته ۲۴ هسته فناور شکل گرفته که ۸ هسته فناور به شرکت فناور تبدیل شده و در این میان یک شرکت فناور به شرکت دانش‌بنیان تبدیل شده است که محصولاتش پیش خرید و صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: اخذ مجوز برای سرای نوآوری و ایجاد مرکز رشد سلامت و واحدهای فناور از اقدامات دیگری است که در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

گفتنی است در این جلسه مرکز تحقیقات انرژی و بهینه سازی، مرکز تحقیقات بهداشت و صنایع غذایی و مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی به تصویب رسید.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
چرا نام این عزیزان در مقاله ذکر نشده؟؟
نظر شما
ادامه