کد خبر: ۶۵۳۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: معاون بازرسی اداره کل صمت گلستان از تخلف ۷۲ میلیارد ریالی یک واحد کشتارگاه طیور در استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «علی اصغر اصغری» معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: یک واحد کشتارگاه طیور در گلستان به دلیل عدم ثبت اقدامات کشتارگاه در سامانه جامع تجارت و همچنین ورود و خروج تمامی محموله‌ها در این سامانه زمینه عرضه خارج از شبکه مرغ را در بازار فراهم کرده که تخلف است

او افزود: پرونده تخلف این واحد کشتارگاه طیور به ارزش تقریبی ۷۲ میلیارد ریال برای  رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

اصغری گفت: با توجه به الزام ثبت نام همه واحد‌های صنفی عرضه کننده مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان در سامانه جامع تجارت و نیز ثبت اطلاعات صدور فاکتور‌های فروش مرغ در کشتارگاه‌ها، از هرگونه خروج مرغ بدون شناسنامه از استان جلوگیری می‌شود.

او افزود: همچنین کشتارگاه‌های استان باید فاکتور فروش تحویل مرغ را که به عاملان حمل یا توزیع کنندگان عمده مرغ تحویل می‌دهند در سامانه جامع تجارت ثبت و از تحویل مرغ به واحد‌های صنفی که در سامانه ثبت نام نکرده اند خودداری کنند.

اصغری گفت: استان گلستان با فعالیت ۱۴ کشتارگاه صنعتی مرغ از استان‌های مطرح در حوزه تولید گوشت مرغ و ارسال به سایر استان‌ها در سطح کشور است.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
از این کشنارگاهها زیاد ه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
آره، مخصوصاً تو گلستان همشون همین تخلف رو دارن، تعجب نداره
بقیه رو کی جریمه میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
1
دستمریزاد
نتیجه ورود زورکی دامپزشکی به امور غیرمرتبط
نظر شما
ادامه