کد خبر: ۶۵۱۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
در پی توافق سازمان تأمین اجتماعی و سازمان نظام دامپزشکی:
الحاقیه توافقنامه بیمه اعضای سازمان نظام دامپزشکی فی‌مابین سازمان تأمین اجتماعی و سازمان نظام دامپزشکی به امضا رسید ...
 
 

حکیم مهر: الحاقیه توافقنامه بیمه اعضای سازمان نظام دامپزشکی فی‌مابین سازمان تأمین اجتماعی و سازمان نظام دامپزشکی به امضا رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، به موجب این الحاقیه اعضای سازمان نظام دامپزشكی متناسب با سابقه پرداخت حق بیمه، سن و جنسیت از ١/٢ برابر حداقل دستمزد تا حداكثر مقرر یعنی تا هفت برابر دستمزد پایه به انتخاب خود می‌توانند از مزایای مربوطه استفاده نمایند. همچنین دانشجویان دامپزشكی نیز به دو روش انفرادی و گروهی در قالب بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد با هماهنگی مراكز آموزش عالی دامپزشكی می‌توانند از مزایای این طرح ارزشمند بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است پیشتر سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت رسانی مطلوب به اعضای فرهیخته خود در سراسر کشور و نظر به نیاز مبرم آنان به استفاده از مزایای درمانی و سابقه کار مرتبط، تفاهم‌نامه‌ای با سازمان تأمین اجتماعی منعقد نمود که منتج به اختصاص کد کارگاهی مجازی به سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران شد.

بر اساس این تفاهم نامه و کد کارگاهی اختصاص یافته، آن دسته از اعضای محترم سازمان نظام دامپزشکی که در بخش خصوصی فعالیت دارند می‌توانند از مزایای بیمه درمانی (به همراه اعضای تحت تکفل) و درج سابقه کار مرتبط در سوابق خویش بهره‌مند شوند.

گفتنی است نکته بسیار حایز اهمیت الحاقیه جدید، اضافه شدن دانشجویان دامپزشکی به این طرح و بهره‌مندی آنان از این فرصت طلایی به منظور استفاده از خدمات بیمه‌ای و سوابق شغلی است. همچنین قبلاً استفاده از مزایای این طرح برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی صرفاً بر مبنای حداقل دستمزد صورت میگرفت اما با امضای الحاقیه جدید اعضای سازمان نظام دامپزشكی متناسب با سابقه پرداخت حق بیمه، سن و جنسیت از ١/٢ برابر حداقل دستمزد تا حداكثر مقرر یعنی تا هفت برابر دستمزد پایه به انتخاب خود می‌توانند از مزایای مربوطه استفاده نمایند.

 

توافق نامه بیمه اعضای سازمان نظام دامپزشکی بین سازمان تأمین اجتماعی و سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
1
2
یعنی همین یک عملکرد نظام دامپزشکی مارا تا سالها بس
ممنون
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
1
0
مدت خدمت سربازی هم بعنوان سابقه کار محسوب میگردد در امتیاز بندی نظام دامپزشکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
این بیمه جزو سابقه بازنشستگی حساب میشه ولی جزو امتیاز بندی نظام دامپزشکی حساب نمیشه. سربازی هم فقط زمانی در رتبه بندی امتیاز داره که کسی امریه امریه باشه و ضمنا بعنوان نیروی فنی مثلا در کشتارگاه مشغول خدمت باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
0
سلام .
ما ک کارمند نیستیم فقط کارت عضو نظام دامپزشکی داریم هم میتونیم بیمه بشیم ؟
نظر شما
ادامه