کد خبر: ۶۴۶۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

حکیم مهر: عضو هیات مدیره انجمن دامپزشکان بالینی استان مازندران در نامه‌ای به رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، خواستار اولویت‌بخشی به دامپزشکان در واکسیناسیون کرونا شد.

 به گزارش حکیم مهر، متن نامه «دکتر سبحان متولی» به شرح زیر است:

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
4
با سلام و تشکر از آقای دکتر متولی
نکته مهم در زمان انجام امور مربوط به درمان و پیشگیری از بیماریها از سوی دامپزشکان و سایر رده ها با توجه به اینکه دام باید توسط صاحب حیوان مهار شود ، در بعضی مواقع فاصله فیزیکی به 20 سانت هم نمی رسد . که در زمان واکسیناسیون دامها شاید ساعتها به طول انجامد خطر انتقال بیماری را چندین برابر می کند . متاسفانه این موضوع در اکثر بحثها برای واکسناسیون دامپزشکان نادیده گرفته شده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
با سلام و عرض ادب کاملا درست می فرمائید .همکاران بارها این مورد را به ما متذکر شده اند و تجربه عملی خودمان نیز همین را تایید می کند . در مکاتبه به شکل موجز به این موضوع در مورد واکسیناسیون اشاره شده است. ممنونم از یادآوری حضرتعالی . پایدار باشید . با احترام سبحان متولی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
1
متاسفانه وزارت بهداشت، دامپزشکی را رقیب خود می پندارد و درست است که شعار می دهد پیشگیری بهتر از درمان است ولی گویا در عمل بیشتر به درمان اعتقاد دارد و بودجه کشور را در این راه اسراف می نماید. جالب است که در زمان کار، دامپزشکی را در زمره مشاغل تعطیل ناپذیر گروه 1 قرار دادند ولی در زمان واکسن در اولویت آخر!! این خود بیانگر برخورد دوگانه و غیر کارشناسی با موضوع است!!
نظر شما
ادامه