کد خبر: ۶۴۴۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیگیری اجرای دستورالعمل اجرای ماده 19 آیین نامه اجرای نظارت بهداشتی جهت قطع ارتباط مالی کارفرمایان و مسئولین فنی بهداشتی در اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی با برگزاری جلسات با حضور انجمن های صنفی کارفرمایی و اعضای کمیته هماهنگی.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره  کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، برگزاری جلسات مستمر و تعیین راهکارها و سازوکارهای مشخص شده در دستورالعمل جهت اقدام قاطعانه و عزم راسخ جهت اجرایی شدن قطع ارتباط مالی مسئولین فنی بهداشتی و کارفرمایان مراکز موضوع ماده 2 آئین نامه نظارت بهداشتی با برگزاری جلسات با حضور انجمن های صنفی کارفرمایی و اعضای کمیته هماهنگی در حال اجرا است.

در این  جلسات در خصوص سازو کارها و هماهنگی های اجرای قطعی دستورالعمل با حضور مدیر عامل تعاونی تأمین نیاز کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان و باحضور شواری نظام دامپزشکی استان برگزار و پس از تبادل نظر، تصمیمات لازم جهت اجرایی شدن قطعی موضوع از تاریخ اول تیر ماه 1400 اتخاذ شد.

توضیح: آذربایجان غربی با بیش از دویست و سی مسئول فنی و ناظر بهداشتی و دستیار مسئول فنی و در راستای اجرایی شدن ماده 34 قانون برنامه ششم توسعه، نظارت های فنی و بهداشتی توسط این مسئولین فنی، اجرا و هدایت می گردد .


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
بنده به خاطر عدم رعایت افزایش نرخ بیمه در پرداخت حقوق از طرف کارفرما، انصراف دادم. در ساعت 11 شب مسوول فنی جدید انتخاب شد!!! فردایش شبکه و انجمن صنفی شروع به صدور پروانه فرد تازه وارد نمودند!!!!!!
نظر شما
ادامه