کد خبر: ۶۳۶۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از جریمه ۱۲ میلیارد ریالی یک واحد مرغداری در این شهرستان خبر داد

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «قاسم حکمت‌شعار» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت: یک واحد مرغداری گوشتی متخلف در سوادکوه شمالی به دلیل عدم تخلیه گله در زمان تعیین‌شده و انتقال به کشتارگاه و بازار مصرف، ۱۲ میلیارد ریال جریمه شد.

او افزود: طبق اعلام ستاد تنظیم بازار و علیرغم اطلاع‌رسانی‌های پی‌در‌پی به مرغداران شهرستان، این واحد تولید مرغ از تخلیه گله مرغ خودداری کرده و به همین منظور صاحب این واحد تولید مرغ گوشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

حکمت شعار با بیان اینکه پرونده ۶ واحد دیگر از مرغداری‌های معرفی شده به تعزیرات در حال بررسی است که درصورت احراز تخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، گفت: توزیع مرغ تنها با هماهنگی ستاد تنظیم بازار و باید طبق قوانین ابلاغی صورت گیرد و در غیر این صورت، تخلف است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی افزود: همکاران جهاد کشاورزی، دامپزشکی و اداره صمت جوجه ریزی و تخلیه مرغ در مرغداری‌های شهرستان را رصد می‌کنند تا گوشت‌سفید در بازار شهرستان و استان به درستی توزیع شود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
3
یعنی چی؟ ۲ ماه شب و روز زحمت کشیده مرغ پرورش داده شاید بخواهد برای خانوادش در فریزر نگه داره مگه به زور هم میشه بگی بفروش؟ نرفته از بازار جنس بخره احتکار کنه که. جنس متعلق به خودش است و زحمت کشیده به کسی ربطی پیدا نمی کند که ایا ایشان در صدد فروش هست یا نه. اگر مشکل مرغ هست مشکل مدیریتی و ناکارامدی است نه مرغدار که در حال در اوردن لقمه‌ای نان برای خانواده اش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
ضعف مدیریتی جهاد.
چرا به مرغدار نهاده بدی که حالا بخای بیفتی دنبال مرغ. یارانه رو می دادی به مصرف کننده.
بنظرم همون سیستم کوپن باید برگرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
حکیم مهر محترم
عنوان خبر با متن همخوانی ندارد؛ جریمه یک میلیارد و دویست میلیون "ریالی" نه یک میلیارد و دویست میلیون "تومانی" درج شده در عنوان خبر!! لطفا اصلاح بفرمایید.
نظر شما
ادامه