کد خبر: ۶۳۴۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

علت غذا نخوردن سگ چیست؟ در مورد سگ ها این تصور وجود دارد که تمام طول روز را می توانند بدون توقف بخورند، اما این طور نیست. او هنگامی که گرسنه نیست، به راحتی می تواند از غذا خوردن دست بردارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فرادید، بیشتر سگ‌ها عاشق غذا خوردن هستند. در واقع، آن‌ها می‌توانند هر چیزی که بدستشان برسد بخورند، خواه کباب خشک، غذای مرطوب، هر چیزی که برایشان لذت بخش باشد و غذای انسان. پیدا کردن سگی که بد غذا باشد (فقط به غذا ناخنک بزند) آسان نیست. اما گاهی اوقات ما با سگی دچار کمبود اشتها یا بی اشتهایی رو به رو می‌شویم که صاحبشان را نگران می‌کنند.

در مورد اینکه چرا سگ شما چیزی نمی‌خورد، توضیحات زیادی وجود دارد، اما خوردن مقادیر اندک یا امتناع از خوردن، در کل همیشه نشانه یک بیماری کشنده نیست.

استرس، ناراحتی معده یا سایر عوامل محیطی می‌تواند یکی از توضیحات احتمالی باشد. اما سگ شما بیش از ۲۴ ساعت از خوردن غذا امتناع کند، می‌تواند یکی از علائم شایع باشد که نشان دهنده بیماری سگ شما است.

به هر طریق، شما باید نسبت به هر گونه تغییر در رژیم غذای سگ خود، توجه کنید. اگر آن‌ها به اندازه گذشته غذا نمی‌خورند، باید با دامپزشک خود تماس بگیرید و نظر آن را جویا شوید. با انجام این کار، شما می‌توانید مانع مریض‌تر شدن سگتان شوید.

 غذا نخوردن سگ به علت گرسنه نبودن

در مورد سگ ها این تصور وجود دارد که تمام طول روز را می توانند بدون توقف بخورند، اما این طور نیست. او هنگامی که گرسنه نیست، به راحتی می تواند از غذا خوردن دست بردارد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Japan
|
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
1
2
بالاخره چی شد مهمترین علت غذا نخوردن سگ خانگی چیه...!! ؟
درمان علامتی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
درمان علامتی مثل همیشه
نظر شما
ادامه