کد خبر: ۶۳۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

معاونت قضایی دادستان کل کشور دراین بازدید از نزدیک در جریان نحوه فعالیت کشتارگاه‌های طیور شهرستان قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر، «دکتر عمرانی» معاونت قضایی دادستان کل کشور از کشتارگاه‌های طیور شهرستان اسلامشهر بازدید بعمل آورد.

«دکتر خداّمی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر افزود: در این بازدیدکه علاوه بر معاونت  قضایی دادستان کل کشور، معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نیز حضور داشتند و چند ساعت بطول انجامید؛ دکتر عمرانی معاونت قضایی دادستان کل کشور از نزدیک در جریان نحوه فعالیت کشتارگاه‌های طیور شهرستان قرار گرفت.

در ادامه نتایج حضور  ناظرین دولتی ادارات دامپزشکی، جهاد کشاورزی و صمت در کشتارگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و رایزنی ها ضروری با مسئولین ادارات ذیربط جهت تسهیل امور انجام شد.

در پایان دکتر خدّامی افزود : در بازدید درخصوص میزان جوجه‌ریزی و تولید مرغ زنده و همچنین نحوه صدور گواهی حمل بهداشتی_قرنطینه ای از استان‌های دیگر به مقصد کشتارگاه‌های طیور استان تهران و مشکلات رخ داده در این مورد و عملکرد ناظرین دولتی ادارات مربوطه در کشتارگاه‌های طیور راهکارهای کوتاه‌مدت و بلند مدت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دستور رفع موانع موجود در اسرع وقت صادر شد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
0
یک حکم ضابط برای ما مسولین فنی بهداشتی لطفا بگیرید
نظر شما
ادامه