کد خبر: ۵۵۳۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

«مریم ناصح» همکار دامپزشکی استان خراسان جنوبی با 24 سال سابقه کار را بیشتر بشناسیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، این گزارش به شرح زیر است:

1- به عنوان اولین سوال خودتان را معرفی کنید و چند سال دارید؟ من مریم ناصح متولد 49/11/10 هستم

2- اصالتا اهل کجا هستید؟ بیرجندی هستم

3- فارغ التحصیل کدام دانشگاه هستید؟ لیسانس میکروبشناسی از دانشگاه الزهراء تهران  فار التحصیل سال 74و ارشد باکتری شناسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان  فار التحصیل سال 94

4- چند سال سابقه کار دارید؟ 24 سال

5- قبل از  این مسئولیت کجا مشغول به کار بودید؟ آزمایشگاه  مرکزی 23 سال

6- یک خاطره از دوران خدمتتان را بفرمایید: خاطرات زیادی دارم، در ابتدا که در آزمایشگاه شبکه بیرجند مشغول به کار شدم مراجعات زیادی بابت انجام کشت میکروبی از مرغداریهایی که درگیر بیماری کلی باسیلوز بودند داشتیم ولی اتوکلاو آزمایشگاه خراب بود و من تا حدود یک هفته پلیت آماده از آزمایشگاه بیمارستان امام رضا که قبلا در آنجا کار آموز بودم می گرفتم و بعدا اتوکلاو را، تعمیرکاری که تجهیزات آزمایشگاه آنجا را تعمیر می کرد تعمیر کرد و مشکل آزمایشگاه ما حل شد.

7- رزومه کاری و فعالیت های که انجام دادید را به صورت خلاصه بیان نمایید: از سال 75 تا سال 77 در آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان مشغول به کار بودم و از سال 77 تا پایان سال 83 به عنوان کارشناس آزمایشگاه در آزمایشگاه شبکه بیرجند مشغول به کار بودم و از سال 84 تا سال 95 به عنوان کارشناس مسئول آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی مشغول به کار بودم و از سال 95 تا هم اکنون به عنوان کارشناس آزمایشگاه مشغول به کار هستم  و از خرداد ماه امسال به عنوان کارشناس اداره آبزیان و نیز طیور و زنبور عسل مشغول به کار هستم .

08- اگه دوباره قرار بود انتخاب رشته کنید باز هم به همین رشته می آمدید و دلیلش چه است؟ البته میکروبشناسی یکی از جالبترین و مهیج ترین رشته های دانشگاهی می باشد ولی در واقع من به رشته پزشکی و آناتومی بدن انسان خیلی علاقه داشتم ولی بعد از آن رشته حتما میکروبشناسی دومین انتخاب من است .

09- پیشنهادتان برای خدمت بهتر به مردم چیست؟ اگر ما در رشته ای که به آن علاقه داشته باشیم تحصیل کنیم قاعدتا علاقه خواهیم داشت که به مردم درجهت رشته ای که خوانده ایم خدمت کنیم البته نوع تربیت خانوادگی و دادن مسئولیت به بچه ها میتواند در آینده از آنها انسانهای مسئولیت پذیری بسازدو سوما سیستم اداری ، اگر به تناسب خدمتی که میکنید و تجربه ای که کسب می کنید به شما پاداش دهد و ارتقاء شغلی داشته باشید همیشه به دنبال پیشرفت و به طبع آن ، خدمت به مردم خواهید بود ولی اگر این سه گزینه محقق نشود شما قادر به خدمت نخواهید بود .   

10- تعریف شما از ویژگی یک کارمند خوب چه است؟ عالم، متعهد، صادق و وظیفه شناس دقیقا این مولفه ها ویژگی های یک کارمند خوب است ونیز هوش بالا که بتواند در خیلی از مشکلاتی که در زندگی و درمحل کار ایجاد می شود راه حل مناسبی را اتخاذ کند که به سود خودش، جامعه اش و سیستم اداری اش باشد و نیز بتواند با ابداع روشهای نوین باعث پیشرفت سیستم کاری اش شود.

11- اگر بخوایید یک جمله به ریاست سازمان دامپزشکی بگویید، آن جمله چه است؟ کارمندان دامپزشکی در طول خدمتشان با انواع خطرات و بیماریهای مشترک در تماس هستند چه خوب بود این شغل به عنوان مشاغل سخت در نظر گرفته میشد و نیزسختی کار بالاتری به آنها تعلق می گرفت.

12- و در آخر، سخن پایانی: من از سازمان دامپزشکی و دولت درخواست می کنم کارمندانی را که با مشقت و تلاش بی شائبه در دانشگاههای معتبر در مدارج بالاتر قبول می شوند را به عنوان سرمایه ای برای سیستم در نظر بگیرند و از سرمایه گذاری و دادن امکانات مالی و بورسیه ای به این افراد برای پیشبرد اهداف متعالی سازمان دامپزشکی بهره ببرند و ممنون از فرصتی که در اختیار من گذاشتید.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
چه خوب بود؟؟؟؟ دیگه محافظه کاری در حداقل حق دامپزشکی رو باید اینقدر با ترس و لرز و محافظه کاری بگید
همکار آزمایشگاهی
|
Hong Kong
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
3
خانم ناصح از کارمندان دانشمند؛ ارزشمند و با سابقه اداره کل خراسان جنوبی هستند که متاسفانه در جایگاه خودشان قرار ندارد.... آب از کوزه میتراود و مائیم تشنگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
دامپزشکی اینقدر پیش مسئولین حقیره هستش که روز به روز از ارزش آن داره کم می شه.البته از ماست که بر ماست
نظر شما
ادامه