کد خبر: ۴۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - این امکان وجود دارد که از رییس جمهور آمریکا به دلیل ارائه طرحی برای حمایت از محیط زیست و نجات جان خرس های قطبی در آمریکا، شکایت صورت گیرد.

به گزارش آسوشیتدپرس ، اوباما طرحی را ارائه کرده است که بر اساس آن قرار است بخش عمده ای از ایالت آلاسکا در آمریکا به مکانی امن برای زندگی خرس های قطبی تبدیل شود، این در حالی است که این طرح مانع بزرگی بر سر راه شرکت های نفتی تلقی شده است.

به همین دلیل فرماندار آلاسکا اعلام کرده است که به خاطر این طرح، از اوباما شکایت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، شون پارنل فرماندار این ایالت، در سخنان خود در این مورد گفت: این اقدام اوباما باعث می شود به اقتصاد این ایالت و به ویژه به صنعت نفت و گاز لطمه شدیدی وارد شود.

این گزارش حاکی است، اوباما قصد دارد 187هزار مایل مربع از این منطقه را منطقه حفاظت شده اعلام کند تا از این طریق از انقراض خرس های قطبی جلوگیری شود، با وجود این، پارنل با بیان این که این اقدام از لحاظ علمی و اقتصادی کار درستی نیست: گفت: این اقدام تنها باعث ایجاد وقفه در بهبود وضعیت شغلی آمریکا نمی شود، بلکه جلوی رشد اقتصادی را نیز می گیرد.

گفتنی است اقدامات حیوان دوستانه رئیس جمهور آمریکا که البته بجای خود قابل تقدیر است در حالی صورت می‎گیرد که دولت وی تاکنون در مقابل کشتار بی‎رحمانه بسیاری از مردم مسلمان و غیرمسلمان توسط نظامیان آمریکایی احساس ناراحتی هم ننموده‎ است!

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزیدنت
|
-
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۸
0
0
اون زمان که طالبان داشت اون ظلم و ستم و جنایات رو در حق مردم افغانستان صورت می داد، کسی یادش نبود؟ وقتی صدام حسین سالهای سیاه و پر از کشتاری رو برای مردم عراق رقم زد، کسی حواسش نبود. القاعده هم که هنوز دست و پا می زنه تا جایی از این زمین مردمی رو به کام مرگ بکشه..........
حالا اگه یه رئیس جمهوری پیدا شد که محیط زیست رو مزاحم کارهاش نمی دونه و به حفظ اون اعتقاد داره چی باید کرد؟ حالا .............. اگه به راحتی دستور عبور جاده از دشت ارژنگ، تالاب انزلی، جتگل ایر، دامنه قله دماوند و حتی اکتشاف نفت تو پارک ملی کویر داده بشه جزء حسرت کاری می تونیم بکنیم؟؟؟!!!
نظر شما
ادامه